eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه 🔹داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از سه‌شنبه هفتم فروردین ماه باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. •OPT• @farsitweets
مدیرم یه کاراموز گذاشته بود من منتورش باشم ، یه کم جلو رفتیم ،چند هفته بعد دیدم یه پیج زده مدرس برنامه نویسی نزدیک ۱۰۰۰ نفرم فالوش کرده بودن . دیگه بعد از اون چیزی منو شگفت زده نکرد :)))) • Misa • @farsitweets
توضیح شبکه‌های اجتماعی: توییتر: من دارم کباب می‌خورم فیسوک: من کباب دوست دارم فوراسکور/سوارم: من اینجا کباب خوردم اینستاگرام: اینم یک عکس خفن از کبابی که خوردم یوتیوب: ببنید من اینطوری کباب می‌خورم لینکدین: یکی از مهارت‌های من خوردن کبابه اسپاتیفای: من دارم به آهنگ کباب گوش میدم • Mardetanha • @farsitweets
👀بیمار نورالینک اولین پست خود را با تراشه مغزی در ایکس منتشر کرد 🔺«نولاند آربو» که اولین بیمار دریافت‌کننده تراشه مغزی نورالینک است و چند روز پیش ویدیویی از بازی شطرنج او منتشر شده بود، حالا اولین پست خود را از طریق همین تراشه در ایکس منتشر کرده و نوشته است: 🔸«توییتر دسترسی من را مسدود کرده بود، چون فکر می‌کرد بات هستم. حالا ایکس و ایلان ماسک دسترسی من را برگردانده‌اند چون [بات] هستم.» 🔹اشاره آربو به قابلیت‌های سایبورگی جدیدی است که او از طریق تراشه نورالینک به‌دست آورده است. •OPT• @farsitweets
بچه سه ساله فامیل دندونای پر کرده‌ش رو نشون داد و گفت تو نری اون دندون‌فزشکی که من رفتما. پرسیدم چرا؟ گفت چون دیگه دستای دکتره دهنی منه. • هیراد • @farsitweets
Mood: •جعبه• @farsitweets
پناه بر خدا از کجا فهمیدی اهل بناب هستم و کبابی دارم؟؟ • کیریسس • @farsitweets
پیش‌بینی تنش آبی در سال ۲۰۵۰ ▫️ بر اساس گزارش Statista، بخش‌های زیادی از جهان، از جمله ایران، در سال ۲۰۵۰ در معرض تنش آبی بسیار بالا قرار خواهند گرفت. •OPT• @farsitweets
‏فقط ۱۰ سال اولش رو ترجمه کردند ؟ چرا انقد حجمش کمه :)) • آیزاک چوبی • @farsitweets
مادربزرگ نود‌ساله‌م رو آوردیم در خونه‌ی دوست هشتادوهشت‌ساله‌ش پیاده کردیم که شب بیایم دنبالش. می‌گه زود نیاین 🥲 »شعرباز« @farsitweets
پناه بر خدا از کجا فهمیدی قبل از مدرسه صبحانه پنیر تبریزی با بربری میخورم؟ »گوریل جون« @farsitweets
حس می‌کنم بچه‌ها هیچ درکی از اعداد ندارن. از دختر دایی ۸ سالم پرسیدم به نظرت من چند سالمه؟ کاملاً جدی گفت به نظرم باید حدودای ۸۰ باشی =))))))))))))))))) »نگز« @farsitweets