آغاز ثبتنام نوبت دوم آزمون سراسری از سهشنبه
🔹داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از سهشنبه هفتم فروردین ماه باید برای ثبتنام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
•OPT•
@farsitweets
مدیرم یه کاراموز گذاشته بود من منتورش باشم ، یه کم جلو رفتیم ،چند هفته بعد دیدم یه پیج زده مدرس برنامه نویسی نزدیک ۱۰۰۰ نفرم فالوش کرده بودن . دیگه بعد از اون چیزی منو شگفت زده نکرد :))))
• Misa •
@farsitweets
توضیح شبکههای اجتماعی:
توییتر: من دارم کباب میخورم
فیسوک: من کباب دوست دارم
فوراسکور/سوارم: من اینجا کباب خوردم
اینستاگرام: اینم یک عکس خفن از کبابی که خوردم
یوتیوب: ببنید من اینطوری کباب میخورم
لینکدین: یکی از مهارتهای من خوردن کبابه
اسپاتیفای: من دارم به آهنگ کباب گوش میدم
• Mardetanha •
@farsitweets
👀بیمار نورالینک اولین پست خود را با تراشه مغزی در ایکس منتشر کرد
🔺«نولاند آربو» که اولین بیمار دریافتکننده تراشه مغزی نورالینک است و چند روز پیش ویدیویی از بازی شطرنج او منتشر شده بود، حالا اولین پست خود را از طریق همین تراشه در ایکس منتشر کرده و نوشته است:
🔸«توییتر دسترسی من را مسدود کرده بود، چون فکر میکرد بات هستم. حالا ایکس و ایلان ماسک دسترسی من را برگرداندهاند چون [بات] هستم.»
🔹اشاره آربو به قابلیتهای سایبورگی جدیدی است که او از طریق تراشه نورالینک بهدست آورده است.
•OPT•
@farsitweets
بچه سه ساله فامیل دندونای پر کردهش رو نشون داد و گفت تو نری اون دندونفزشکی که من رفتما. پرسیدم چرا؟ گفت چون دیگه دستای دکتره دهنی منه.
• هیراد •
@farsitweets
پناه بر خدا از کجا فهمیدی اهل بناب هستم و کبابی دارم؟؟
• کیریسس •
@farsitweets
پیشبینی تنش آبی در سال ۲۰۵۰
▫️ بر اساس گزارش Statista، بخشهای زیادی از جهان، از جمله ایران، در سال ۲۰۵۰ در معرض تنش آبی بسیار بالا قرار خواهند گرفت.
•OPT•
@farsitweets
فقط ۱۰ سال اولش رو ترجمه کردند ؟ چرا انقد حجمش کمه :))
• آیزاک چوبی •
@farsitweets
مادربزرگ نودسالهم رو آوردیم در خونهی دوست هشتادوهشتسالهش پیاده کردیم که شب بیایم دنبالش. میگه زود نیاین 🥲
»شعرباز«
@farsitweets
پناه بر خدا از کجا فهمیدی قبل از مدرسه صبحانه پنیر تبریزی با بربری میخورم؟
»گوریل جون«
@farsitweets
حس میکنم بچهها هیچ درکی از اعداد ندارن.
از دختر دایی ۸ سالم پرسیدم به نظرت من چند سالمه؟
کاملاً جدی گفت به نظرم باید حدودای ۸۰ باشی =)))))))))))))))))
»نگز«
@farsitweets