فقط ۱۰ سال اولش رو ترجمه کردند ؟ چرا انقد حجمش کمه :))
• آیزاک چوبی •
@farsitweets
مادربزرگ نودسالهم رو آوردیم در خونهی دوست هشتادوهشتسالهش پیاده کردیم که شب بیایم دنبالش. میگه زود نیاین 🥲
»شعرباز«
@farsitweets
پناه بر خدا از کجا فهمیدی قبل از مدرسه صبحانه پنیر تبریزی با بربری میخورم؟
»گوریل جون«
@farsitweets
حس میکنم بچهها هیچ درکی از اعداد ندارن.
از دختر دایی ۸ سالم پرسیدم به نظرت من چند سالمه؟
کاملاً جدی گفت به نظرم باید حدودای ۸۰ باشی =)))))))))))))))))
»نگز«
@farsitweets
مامان بزرگم بهخاطر استرس یه مریضی گرفته، بابابزرگم واسه اینکه بهش دلگرمی بده میگه عزیزم تو نهایت ۳-۴ سال دیگه زندهای آخه استرس چی رو داری :))))))
»روانشناسِ روانی«
@farsitweets
یه چیز جدید یاد گرفتم: اخیراً مشخص شده یه هتل و یه پیتزافروشی تو مشهد با گوشت خر غذا درست میکردن.
حالا چطور متوجه شدن؟ از گوشتهای تو آشپزخونه نمونه برداشتن و با PCR تعیین گونه کردن، مشخص شده گوشت خره.
خیلی روش باحالیه، من تا الان فکر میکردم باید حتماً لاشهی خرهرو پیدا کنن.
»علی بسکابادی«
@farsitweets
بابام گفت امسال یکی از مستاجرام گفته ۹۲ میلیون میذارم روی پول پیش، گفتم باباااا از شما بعیده، چرا یک دفعه انقدر زیاد کردی، خندید گفت بابا جان کل پول پیشی که ازش گرفتم ۸ میلیونه، 😐😐😐گفتم فقط ۸؟ گفت تازه سال پیش کردم هشت قبلش ۶ بود، گفت این مستاجرم وقتی اومد ورشکست شده بود، پدر نداشت، ازش پول پیش نگرفتم اجارشم یک پنجم گرفتم، گفت چندسال فقط ۵۰هزار تومن به اجارش اضافه کردم، گفت خونهخرید، ماشین خرید، یه سال گفت حاجی امسال دوتومن میذارم رو کرایه، گفتم نه اونو بذار رو حقوق کارگرت کادوی عروسی من بهش. خلاصه امسال خودش گفته انقدر میدم دمتم گرم پدری کردی
»فرزانه«
@farsitweets
شب گذشته، ماموران آتشنشان مشهدی در حال گشتزنی در مناطق اسکان مسافران نوروزی، اقدام به سنجش میزان گاز CO در چادرهای مسافران میکنند. آنان با مثبت بودن گاز CO در یک چادر مسافرتی روبهرو میشوند و اقدامات لازم را انجام میدهند که در نتیجه آن، از مرگ حتمی ۴ مسافر جلوگیری میشود ؛)
»آرش هاشمی«
@farsitweets
آمار قربانیان حادثه مسکو به ۱۱۵ نفر رسید
🔹خبرگزاری روسی اسپوتنیک آمار جدید قربانیان حمله تروریستی به حومه مسکو را ۱۱۵ نفر اعلام کرد.
»OPT«
@farsitweets
بابام ازم پرسید داری چی میخونی؟
جواب دادم تاریخچه کارگاه نمایش.
گفت تاربخچه کارگاه نمایش به تو چه؟
ـ😐🥲
»فریور خراباتی«
@farsitweets