پست اینستاگرامی صفحه فارسی afc به بهانه سالروز قهرمانی استقلال در آسیا
»OPT«
@farsitweets
دکتر عارف بهترین گزینه برای معاون اولی دولت پزشکیان با هدف توافق و تنشزدایی با سطوح بالایی قدرت و تسلط بر امور اجرایی کشور است. مشروط به اینکه در چینش بقیه بقیه کابینه و همچنین تعیین راهبردهای عمومی دولت، توافقسازی با جامعه و توجه به ضرورت حل بحران سرمایه اجتماعی اصل باشد.
👤 احسان بداغی
@farsitweets
ولی گریه کردن خیلی چیز عجیبیه، بعدش یهو میبینی از این که گریه کردی خوشحالی.
»وَهْم«
@farsitweets
این همستر خیلی عوضی شده
هر روز یه قری میاد و هی دستور جدید میده!
چهار روز دیگه شماره کارت میده، پول هم میخواد...😂
»sadjat«
@farsitweets
از اینکه در موقعیتهای جدی و حساس خندهم میگیره خسته شدم ، جدی این مرض درمانی نداره؟ آبرو واسم نذاشته 😭😂
»ستاره«
@farsitweets
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرهنگ بازنشسته آمریکایی:
مردم آمریکا! نتانیاهو میخواهد ما را به منجلاب جنگ با ایران بکشاند، نیروهای مسلح ما آماده جنگ با قدرتهای نظامی بزرگ نیست، جنگ با ایران اقتصاد ما را نابود خواهد کرد، به نمایندگان خود زنگ بزنید و واقعیتها را برای آنها بیان کنید...
👤کاوش مدیا
@farsitweets
سوار تاکسی که شدم، راننده با عصبانیت و صدای بلند، تلفنی با همسرش دعوا میکرد. تلفنش که تمام شد، گفت: آقا! پشت سر یه مرد موفق هیچ زنی نیست!
گفتم: چطور؟
گفت: همین پزشکیان، ۳۰ ساله زن نداره، تو همین ۳۰ سال، وزیر بهداشت شده، ۵ دوره نماینده مجلس شده، حالا هم رئیس جمهور شده!
👤 داوری
@farsitweets
امروز خانمه از فرعی اومد بیرون زد یه موتوری رو پهن کرد کف خیابون، یه ربع نشسته بود تو ماشین شیشهها بالا پیاده هم نمیشد، بابا بیا پایین حداقل بندهخدارو بچرخون اینورش سوخت تو آفتاب
»R.o«
@farsitweets
هشدار هوای گرم دادن تو کل کشور ؛ اونوقت واکنش گرگان فعلا یه هوای پاییزیِ خنک با بارون بوده ::)))
»AG«
@farsitweets
من خطاب به کولر : تابستون کوتاهه ما تا میتونیم پیش هم میمونیم.
•Leili
@farsitweets
سال ۸۳ نفر چهارم المپیاد فیزیک کشوری شدم!
۳ نفر اول رو فرستادن اسپانیا…
منم اینجا لوح تقدیر گرفتم
اینو یادم رفت بگم
لوح تقدیرم گمش کردم🤦🏻
• هاینریش هیملر •
@farsitweets
داشتم واسه بچم از اهمیت صرفهجویی در مصرف برق میگفتم و اینکه قدیما مجبور بودیم تو نور گردسوز مشق بنویسیم؛ برگشته میگه: وای بابا بچه بودی چقدر بدبخت بودی 😐
👤 محمد
@farsitweets