eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
هدیه‌ای عالی برای پسرای بالای سی سال »علی بدون رضا« @farsitweets
واکنش وزیر خارجه اسراییل به اظهارات اردوغان که گفته بود، همانطور که در قره باغ و لیبی وارد شدیم درباره اسراییل هم عمل میکنیم: اردوغان پا جای پای صدام حسین گذاشته و اسرائیل را تهدید به حمله می کند. فقط بگذارید به یاد بیاورد آنجا چه اتفاقی افتاده و چگونه به پایان رسیده است. 👤Ali Heydari @farsitweets
هربار آدمها رو ناامید می‌کنم انگار پنج‌ ساله‌ام، همش می‌خوام بپرسم که قهری؟ دیگه دوستم نداری؟ معذرت می‌خوام، بیشتر تلاش می‌کنم، قول میدم. »작가« @farsitweets
خانوم نوشته که به شوهرش زنگ زده و اعتراض کرده که چرا لیوان چای رو نذاشته تو سینک. ملت هم معترض که چرا سر این‌چیزا گیر می‌دین؟ قشنگ معلومه مامی‌شون یه‌عمر آورده و برده و شسته و جمع کرده. و الا اگر کسی زندگی مشترک کرده باشه، می‌دونه این‌چیزای ریز چه اعصابی از آدم خورد می‌کنه. »اورج جورول« @farsitweets
کمترین نرخ سود بانکی در جهان متعلق به ژاپن با یک دهم درصد است. ايران هم با  ۲۴ درصد در رتبه سوم  بیشترین  سود بانكى در جهان قرار دارد! 👤mousavian @farsitweets
از وقتی فهمیدم رفتار بقیه بازتابی از مشکلات، تروماها و کمبودهای درونیشونه، چیزی رو به خودم نمیگیرم. شخصیش نمیکنم و عبور میکنم. »یاسی« @farsitweets
تمام عناصر دانشکده علوم اجتماعی در یک قاب: »Amirhosein baxshi« @farsitweets
جوکوویچ تو یه مسابقه جذاب و دیدنی رافائل نادال رو شکست داد نادال بازی ۴ هیچ باخته رو ۴_۴ کرد ولی کافی نبود. »OPT« @farsitweets
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکر کردم فقط ما ایرانیا خیلی تعارف می‌کنیم. توی عربستان دو تا رفیق سر اینکه کی قبضو پرداخت کنه انقدر درگیر شدن که پنجره رو شکوندن 😂 و جالب اینجاست که بعدش هم صاحب کافه این حادثه رو به عنوان نماد سخاوت سعودی ثبت کرد. 👤حیاه @farsitweets
وقتی توربین‌های های بادی افسردگی می‌گیرن : *Me* @farsitweets
۱ بار توراه رشت، سرعتم ۱۸۰ تا بود تقریبا، پلیس ایست داد! _کارت، گواهینامه! کجا تشریف میبرین؟ +رشت -تیباچنتا راه میره؟ +نمیدونم! ۱۵۰تا میره؟ -ماهم میریم رشت، تا خود اونجا یبار جلوتر از ماباشی، ماشین میخوابه، تا بفهمی این ماشین اصلا مال سرعت ۱۸۰نیست! (تااونجام ۷۰تایی رفت،۱۰جا هم وایساد) *Azar poursafari* @farsitweets
بنظرم اینا خوشمزه‌ترین و در عین حال بی‌محتواترین شکلات‌های دنیاان. *Sab* @farsitweets