تو مدرسه يه دخترى بود يهكم معلوليت داشت، دوستام اونو بولى مىكردن، كيفشو پرت مىكردن واسه همديگه اينم ميدوييد كيفشو بگيره
یهبار قاطى كردم به دوستام گفتم چقدر حيوونيد شما! انقدر اذيتش نكنيد!
يهو دختره برگشت گفت به تو ربطى نداره فضول خانوم، داريم بازى مىكنيم
*كوردليا*
@farsitweets
بچه شیطونی میکرده مادر با قاشق روغن داغ گذاشته روی دستش
تو رو خدا وقتی تاب تحمل شیطونی بچه هاتونو ندارید بچه نیارید
*faryad*
@farsitweets
تابستون فن چجوری دلت میاد از همچین هوایی بگذری و اون خورشید کثافت ترجیح بدی؟🧘🏽♀️
*مائِدِ*
@farsitweets
خوشبخت اونه که داره با آدم مورد علاقش روزای سختو میگذرونه
*Mary Jane*
@farsitweets
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحنه جالبی از شکار ماهی توسط عقاب
👤sky
@farsitweets
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی: از این پس به جای پادکست بگویید پادپخش.
👤Abdollah
@farsitweets
ده دوازده تا مهمون آلمانی داریم که اومدن خونه مون واسه ناهار. کباب و برنج زعفرونی و میرزا قاسمی رو زدن بر بدن.
همه چیز خوبه تا اینجا ولی مشکل اینه الان داره ساعت نه و نیم شب میشه و نمیرن خونه هاشون😂
*مِنشِن الممالک*
@farsitweets
داستانی ساختگی برای آویشن خواهرزاده شش سالهم تعریف کردم
گفت باور نمیکنم
گفتم یعنی میگی من دروغ میگم؟
گفت نمیگم تو دورغ میگی میگم من باور نمیکنم!
»NasehMohi«
@farsitweets
واکنش نماینده مجلس به احتمال وزارت نفت برای جهانگیری
👤مالک شریعتی
@farsitweets