eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
روزی برگام ریخت که فهمیدم قلقلی کلاس های فن بیان برگزار میکنه :))) 👤 سوکراتیس @farsitweets
نظریه نامحبوب: گوشی حریم شخصی آدماست؛ چه من و شما و چه نماینده مجلس 👤 حَسنَم @farsitweets
مهریمو میزارم 10 کیلو تریاک که اگه یه روزی خواست طلاقم بده تو راه حمل لو بدمش •sara• @farsitweets
اتفاقا میخواستم زنگ بزنمااا ولی🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡میخواستم فلان چیزو برات بخرماااا ولی🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡اونروز میخواستم پیم بدمااااا ولی🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡. ولی چی؟ ولی چی بی...؟ • زِفیا • @farsitweets
‏من بچه بودم خیلی بد غذا بودم، یبار رفتیم خونه داییم مرغ داشتن گفتم من نمیخورم. داییم خواست از پسرش تعریف کنه گفت از ممد یاد بگیر، هر ... میزاریم جلوش با اشتها میخوره :))))))) •مهاجر• @farsitweets
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی از اون اکانتهایی که به فارسی دارن از جنایات اسرائیل دفاع میکنن این سربازهای صهیونیست پشتشون نشستن 👤 ebrahim @farsitweets
تویه مهمونی فامیلی بودیم پسر یکی ازاقوام یه چی پرید تو گلوش چون کنار من نشسته بود من زدم پشتش آخر سر یه دختره اومد گفت من خیلی ناراحت شدم زدین پشت پدرام جان فهمیدم نامزدش خالم نه گذاشت نه برداشت گفت اگه نمیزد الان به جای نامزد پدرام جان بیوه پدرام جان میشدی دختره عین متررفت تو خودش »موکاخانِم« @farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تراپی؟ نه ممنون، فیلم خداحافظی زارع‌پور رو می‌بینم. ✨ »منبع موثق« @farsitweets
زنگ زدم به املاکی تو رامسر میگم این کلبه سوییسی چند؟ میگه روزای غیر تعطیل شبی ۲۰ تومن. یعنی واسه یه هفته یه چیزی حدود ۲۳۰۰ دلار اسم کلبه ها سوییسه مرتیکه واقعا فکر کرده سوییسه =))) »M« @farsitweets
یدونه از این لیف ها گرفتم تا الان فکر میکردم تمیز هستم بعد از اینکه از این استفاده کردم و میزان چرکی که ایشون از من دراورد رو دیدم تازه متوجه شدم تمیزی یعنی چی »شجاع دل« @farsitweets
توی شرایطی که بخاطر گرما و کمبود برق، حتی کارخونه ها هم با کمتر از نیمی از ظرفیت در حال کارن، چرا جایی مثل برج برفی که فقط جنبه سرگرمی داره باید این همه اتلاف انرژی برای ایجاد سرما و روشنایی فانتزی داشته باشه؟ پ.ن: تازه این عکس وقتی گرفته شده که مجموعه تعطیل بوده. 👤 سید مهدی وزیری ✈️@farsitweets
هیچی بدتر از "دستکاری روانی" نیست. »ممدینی« @farsitweets