گربههای عراق با «پیشته» فرار نمیکنن چون -پ- ندارن. باید بگین «البیشته»
👤 شٖ
@farsitweets
پست زیر تبلیغاتی نیست،هزینه ای بابتش گرفته نشده و البته اصالت و صداقتش از طرف ما کاملا تایید میشه👇
🚨توجه توجه
کامپیوتر،لپ تاپ و تب لت شما را با قیمت مناسب می خریم😊
البته نه برای دلالی و فروش دوباره بلکه به جهت استفاده در یک مجموعه فرهنگی و برای تولید محتوای فرهنگی،تربیتی و تبیینی به تعدادی کامپیوتر رومیزی،لپ تاپ و تبلت نیاز داریم.🇮🇷🇮🇷🇮🇷
اگر کامپیوتر، لپ تاپ و تب لتی دارید که میخوایید بفروشید مخصوصا اگر گوشه خونه افتاده و استفاده خاصی ازش نمی کنید همین الان به ما پیام بدید:
@admin_po
@admin_po
هم به فیمت مناسب میفروشید هم از وسبله شما استفاده عالی و فرهنگی میشه👌
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شارژر آیفون که به عنوان شارژر اصلی و آداپتور سنگین به مشتری فروخته شده بود رو باز کردم
توشو ببینید، از اینجا تا شرکت اپل پرانتز :))))))))))))))))
»مهرانا:«
@farsitweets
یه روز تراپیستم بهم گفت بس کن سوگواری برای احتمالات رو
این درست ترین جمله ای بود که گفت
*موکاخانِم*
@farsitweets
حال ناخوش محمدعلی بهمنی در بیمارستان
🔹طبق پیگیریهای خبرنگار چارسو فرهنگ محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانهسرا به دلیل عارضه مغری در بیمارستان بستری و جراحی شده است و درحال حاضر در بخش مراقبتهای ویژه میباشد.
»FT«
@farsitweets
📲مهاجرانی : سرعت عمل و تدبير و حل مسأله يعنى همين! دولت در روز اول عمرش، روز راي اعتماد مشكل پرستاران را بررسى كرده و تصميم گرفته أست
@farsitweets
نظریه نامحبوب:
الان در دوره ای هستیم که انرژی زنانه در پسرا افزایش و در دخترا پایین تر اومده
و همچنین انرژی مردانه دخترا هم خیلی بیشتر شده برای همین خیلی از روابط به جایی نمیرسن
در کل نظم طبیعتو بهم زدیم اقااااا
*شفلر 🌱*
@farsitweets
ولی بچهها
من با معدل بالای ۱۹ دیپلم گرفتم
دانشگاه قبول شدم، بعد کلی المپیاد و آزمون شرکت کردم و ا
آخرش هم ارشد( خیلیاتون همین کار هارو کردید) ولی یکبار خانواده یه تبریک خشک خالی هم نکرد. الان بچه طرف تو هدایت تحصیلیش تجربی آورده! مامانش شام داده🤦🏻♀️
واقعا دستاوردهای ما کوچیکه؟
*صبا*
@farsitweets
من واقعا فاز اونایی که گوشی تاشو میخرنو درک نمیکنم، خب تا شد، خب که چی
*ER*
@farsitweets
هدایت شده از ضمـــــــیر
من خیلی فکر کردم!
صادقانه این دنیا اصلا ارزش بلی گفتن و قبول کردن و اومدن نداشته!
احتمالا به خاطر این قبول کردم که فقط تو دنیایی که "علی" نفس کشیده،من هم نفس کشیده باشم!
همین.
@zamir_elyas
دختر بچه نور خونهس، پسر بچه هم بالاخره هست دیگه میره نونوایی میاد....
*اکوان دیو🇯🇵*
@farsitweets