eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی بچه‌ها من با معدل بالای ۱۹ دیپلم گرفتم دانشگاه قبول شدم، بعد کلی المپیاد و آزمون شرکت کردم و ا آخرش هم ارشد( خیلیاتون همین کار ‌هارو کردید) ولی یکبار خانواده یه تبریک خشک خالی هم نکرد. الان بچه طرف تو هدایت تحصیلیش تجربی آورده! مامانش شام داده🤦🏻‍♀️ واقعا دستاورد‌های ما کوچیکه؟ *صبا* @farsitweets
من واقعا فاز اونایی که گوشی تاشو میخرن‌و درک نمیکنم، خب تا شد، خب که چی *ER* @farsitweets
هدایت شده از ضمـــــــیر
من خیلی فکر کردم! صادقانه این دنیا اصلا ارزش بلی گفتن و قبول کردن و اومدن نداشته! احتمالا به خاطر این قبول کردم که فقط تو دنیایی که "علی" نفس کشیده،من هم نفس کشیده باشم! همین. @zamir_elyas
دختر بچه نور خونه‌س، پسر بچه هم بالاخره هست دیگه میره نونوایی میاد.... *اکوان دیو🇯🇵* @farsitweets
Mood: *لینگویینی* @farsitweets
متاسفانه برادرزاده ۲ ساله‌م وقتی داشتم تو خونه به مامان آمپول میزدم این صحنه رو دیده و الان از من با تمام وجود متنفره. هم قد خودش براش مردعنکبوتی خریدم. کلی منتشو کشیدم ولی اصلاً از ذهنش بیرون نمیره که نمیره. همچنان پشت تلفن ازش میپرسم منو چند تا دوست داری؟ میگه هیچ‌تا. 😭😭 *آیس موکا* @farsitweets
خالم و مادربزرگم تو پمپ بنزین هادی کاظمی رو دیدن باهاش عکس گرفتن خالم چی بهش بگه خوبه حالا برگشته گفته سمانه جون خوبن؟! 😂😂😂🤦🏻‍♂️ *Hosein Majlesi* @farsitweets
یه رستوران ایتالیایی پیدا کردیم که سیستمش خود سیستم ایتالیاست. پول رو فقط نقد میگیرن. از ساعت ده صبح تا دو ظهر فقط کار میکنن. سالی یه ماه هم تو آگوست میبندن میرن مسافرت. کاملا گشاد کار میکنن. ولی مثل چی مشتری دارن:))) بهترین پیتزایی که تا حالا تو امریکا خوردم… *ژووآن* @farsitweets
📲وعده وزیر ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت @farsitweets
مکالمه کوتاه ولی به شدت دردناکی رو با همکارم روی پشت‌بوم شرکت داشتم. در حال سیگار کشیدن و تماشای خیابون ملاصدرا بودیم که گفت: میدونی امیر من هیچوقت تو زندگی با خودم حال نکردم. گفتم: منم همینطور. جفتمون ساکت شدیم و بعد نخ دوم رو روشن کردیم. *پشه خسته* @farsitweets