ولی بچهها
من با معدل بالای ۱۹ دیپلم گرفتم
دانشگاه قبول شدم، بعد کلی المپیاد و آزمون شرکت کردم و ا
آخرش هم ارشد( خیلیاتون همین کار هارو کردید) ولی یکبار خانواده یه تبریک خشک خالی هم نکرد. الان بچه طرف تو هدایت تحصیلیش تجربی آورده! مامانش شام داده🤦🏻♀️
واقعا دستاوردهای ما کوچیکه؟
*صبا*
@farsitweets
من واقعا فاز اونایی که گوشی تاشو میخرنو درک نمیکنم، خب تا شد، خب که چی
*ER*
@farsitweets
هدایت شده از ضمـــــــیر
من خیلی فکر کردم!
صادقانه این دنیا اصلا ارزش بلی گفتن و قبول کردن و اومدن نداشته!
احتمالا به خاطر این قبول کردم که فقط تو دنیایی که "علی" نفس کشیده،من هم نفس کشیده باشم!
همین.
@zamir_elyas
دختر بچه نور خونهس، پسر بچه هم بالاخره هست دیگه میره نونوایی میاد....
*اکوان دیو🇯🇵*
@farsitweets
متاسفانه برادرزاده ۲ سالهم وقتی داشتم تو خونه به مامان آمپول میزدم این صحنه رو دیده و الان از من با تمام وجود متنفره.
هم قد خودش براش مردعنکبوتی خریدم. کلی منتشو کشیدم ولی اصلاً از ذهنش بیرون نمیره که نمیره.
همچنان پشت تلفن ازش میپرسم منو چند تا دوست داری؟ میگه هیچتا. 😭😭
*آیس موکا*
@farsitweets
خالم و مادربزرگم تو پمپ بنزین هادی کاظمی رو دیدن باهاش عکس گرفتن
خالم چی بهش بگه خوبه حالا
برگشته گفته سمانه جون خوبن؟!
😂😂😂🤦🏻♂️
*Hosein Majlesi*
@farsitweets
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باغوحش آبی در میامی
👤 Nature
@farsitweets
یه رستوران ایتالیایی پیدا کردیم که سیستمش خود سیستم ایتالیاست. پول رو فقط نقد میگیرن. از ساعت ده صبح تا دو ظهر فقط کار میکنن. سالی یه ماه هم تو آگوست میبندن میرن مسافرت. کاملا گشاد کار میکنن. ولی مثل چی مشتری دارن:))) بهترین پیتزایی که تا حالا تو امریکا خوردم…
*ژووآن*
@farsitweets
مکالمه کوتاه ولی به شدت دردناکی رو با همکارم روی پشتبوم شرکت داشتم. در حال سیگار کشیدن و تماشای خیابون ملاصدرا بودیم که گفت: میدونی امیر من هیچوقت تو زندگی با خودم حال نکردم. گفتم: منم همینطور. جفتمون ساکت شدیم و بعد نخ دوم رو روشن کردیم.
*پشه خسته*
@farsitweets