2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باغوحش آبی در میامی
👤 Nature
@farsitweets
یه رستوران ایتالیایی پیدا کردیم که سیستمش خود سیستم ایتالیاست. پول رو فقط نقد میگیرن. از ساعت ده صبح تا دو ظهر فقط کار میکنن. سالی یه ماه هم تو آگوست میبندن میرن مسافرت. کاملا گشاد کار میکنن. ولی مثل چی مشتری دارن:))) بهترین پیتزایی که تا حالا تو امریکا خوردم…
*ژووآن*
@farsitweets
مکالمه کوتاه ولی به شدت دردناکی رو با همکارم روی پشتبوم شرکت داشتم. در حال سیگار کشیدن و تماشای خیابون ملاصدرا بودیم که گفت: میدونی امیر من هیچوقت تو زندگی با خودم حال نکردم. گفتم: منم همینطور. جفتمون ساکت شدیم و بعد نخ دوم رو روشن کردیم.
*پشه خسته*
@farsitweets
مرتب دارم باشگاه میرم، رژیمم رو رعایت میکنم، قند مصنوعی ماههاست حذف شده و قند میوه محدود و کنترلشده مصرف میشه، به وضوح دارم جمع شدن، سفت شدن، و فرم گرفتن بدنم رو میبینم و حالم خوبه. تازه پوستم هم شفافه. عالی.
*پریشانسنبل*
@farsitweets
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرسره آبی ۴ کیلومتری در دل کوهستان
👤 علی آقو
@farsitweets
یارو ۶۰ سالشه اومده توچشای مننگاهمیکنه میگه داروخونه ام خوب پول مفتیه ها ! یهچیزو ۱۰ هزار تومن میخرید میفروشید ۱۰۰ تومن !
یهلبخند حق به جانب حرص درار زدم بهش گفتم نه بابااا اگه از این کارا میکردیم که درامدمون خیلی بیشتر از ۷۰۰-۸۰۰ تومن در ماه میشد .
*کاربَُر(د) بیزاکودیل*
@farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینا رو تو مهمونی هم میشه پوشید یا فقط باید سر کلاس زیستشناسی بپوشی؟! ((:
👤مهدیار
@farsitweets
چیزی که باعثِ آزارت میشه رو جدی بگیر. محلِ زندگی، رشتهی تحصیلی، همکلاسیها، شغل، محلِ کار، همکارها. این حسِ بد شاید داره بهت میگه به جایی که هستی تعلق نداری و باید خودت رو از اونجا رها و بعد پیدا کنی، تغییر کنی و شکوفا بشی.
*alireza*
@farsitweets
سروش رفیعی در دقیقه ۷۶ به علت حرکت خشن روی مچ پای حریف به کمک VAR اخراج شد تا پرسپولیس ادامهی بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.
تراکتور ۱ - ۰ پرسپولیس
»FT«
@farsitweets
تاثیر VAR در دو هفتهی اول مسابقات لیگ برتر
گل استقلال که داور آفساید گرفته بود به کمک VAR سالم تشخیص داده شد و استقلال بازی اول خودش رو پیروز شد
خطای سروش رفیعی که داور یک خطای معمولی گرفته بود به کمک VAR بسیار خشن تشخیص داده شد و باعث اخراج سروش رفیعی شد
سر همین چیزا بود فکر کنم ۵-۶ سال نمیذاشتن VAR وارد لیگ برتر بشه 😄😄😄
»Mahi«
@farsitweets