افتضاح این نیست. افتضاح اینه که نسلی که میانگین معدلش شده ۱۰ به ما میگه که شما هیچی نمیفهمین.
»Ahmad Sobhani«
@farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی بهترین دفاع اینه که خودتو به موشمردگی بزنی!! (((:
👤mahdi
@farsitweets
597.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با عقابا دهن به دهن نشین، تنهایی بهشون فشار آورده، هار شدن!! ((:
👤Akbari72
@farsitweets
آدمها و حرفها و علاقهها همه شبیه یکدیگر شدهاند. من شیفته اندک کسانیام که به جای گم شدن در جریانات رایج، هنوز دنیای شخصی خود را دارند و پیوندی اصیل و بیواسطه با جهان پیرامون خود برقرار میکنند.
»Colonel«
@farsitweets
شما تا حالا دیدید یه نفر قبول کنه مشکل از خودشه؟ لااقل تو خلوتت یکم فکر کن، شاید خودت واقعا آدم داغونی هستی.
»Sab«
@farsitweets
771.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علت اینکه در خیلی از مناطق، برنامه زمانبندی قطع برق اعلام نمیشه:😂
👤ناصر کرمی
@farsitweets
این خانمجوان راننده اسنپ وانت هستن ،امروز یه بار قرار بود از تهران بیاره رشت تماس گرفت که تنها نمیتونم بیام میرم مادرم سوار میکنم بعد بار گیری میکنم میام رشت.
دمش گرم بخاطر غیرتش. خودش و مادرش امشب شاممهمان ما شدن.
درد و بلاش بخوره تو سر اونایی که بی شرافت پول درمیارن.
»آسِد حسین«
@farsitweets
این کاپشن دوسال تن سرباز هس
۳۰ سال تن راننده اتوبوس و کامیون و تراکتورو...
»soha«
@farsitweets
مامان ببخشید من خیلی غمگینتر از اونیام که تو فکر میکنی.
»Samineh«
@farsitweets
ناامن ترین آدما اونایین که مسائل خصوصی رو خصوصی نگه نمیدارن..
»آرش«
@farsitweets