eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
این خانم‌جوان راننده اسنپ وانت هستن ،امروز یه بار قرار بود از تهران بیاره رشت تماس گرفت که تنها نمیتونم بیام میرم مادرم سوار میکنم بعد بار گیری میکنم میام رشت. دمش گرم بخاطر غیرتش. خودش و مادرش امشب شام‌مهمان ما شدن. درد و بلاش بخوره تو سر اونایی که بی شرافت پول درمیارن. »آسِد حسین« @farsitweets
‏این کاپشن دوسال تن سرباز هس ۳۰ سال تن راننده اتوبوس و کامیون و تراکتورو... »soha« @farsitweets
مامان ببخشید من خیلی غمگین‌تر از اونی‌ام که تو فکر می‌کنی. »Samineh« @farsitweets
ناامن ترین آدما اونایین که مسائل خصوصی رو خصوصی نگه نمیدارن.. »آرش« @farsitweets
اگه VAR نبود تو این صحنه جای سروش رفیعی بازیکن تراکتور اخراج می‌شد‌. 👤alizo @farsitweets
دلم نمی‌خواهد بیرون بروم دلم نمی‌خواهد کتاب بخوانم در خانه بی‌قرارم حتی دلم نمی‌خواهد با کسی حرف بزنم منتظرم، فقط منتظرم و دردناک‌تر از همه این است که نمی‌دانم منتظر چه چیزی هستم. »ایپِک اُنگون« @farsitweets
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زباله‌هاتونو به شهرداری بفروشید و پول دربیارید، چطوری؟؟کلیپ بالا👆 رو ببینید ... 👤همشهری @farsitweets
گفته میشه ۳ میلیون نفر تو طرح فروش ایران خودرو با ۷۰۰ هزار میلیارد تومن سپرده گذاری شرکت کردن، الان ارزش بازار شرکت ایران خودرو تو بورس حدود ۷۰ هزار میلیارد تومنه، یعنی با این پولی که ملت سپرده گذاری کردن که ماشین بخرن میشه ۱۰ بار کل ایران خودرو رو خرید! »Hadi« @farsitweets
‏این عجیب‌ترین چیزیه که در توکیو دیدم. تعداد زیادی کارتن‌خواب زیر پلی خوابیده بودند؛ همگی همینقدر تمیز و مینیمال و بدون هیچ زباله‌ای در اطرافشون »Ardeshir« @farsitweets
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از آسمان سیچوان چین ثبت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در نتیجه شکست و پراکندگی نور، به نظر می‌رسد در آسمان، هفت خورشید پدیدار شده باشد. این ویدیو روز دوشنبه ثبت شده و از سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی جهان بازنشر شده است. »FT« @farsitweets
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️ قابل توجه دیابتی های عزیز⛔️ 💊 انسولین و قرص های شیمیایی درمانت نمیکنه فقط به صورت عوارض دار کنترل میکنه قندت رو!! درمانی در کار نیست❗ ✅اگر میخوای تا آخر عمر، درگیر قرص شیمیایی نباشی، و به دنبال بهبودی مشکلت هستی! فرم ویزیت انلاین👇 https://survey.porsline.ir/s/zaLnoUhp همین الان به کانال زیر بپیوندید👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1595605818C59e27a9088