من کلاس سوم بودم با بابام کنار زیرگذر وایستاده بودیم، یهو دیدم نیست! هاج و واج وایستاده بودم که حالا چه غلطی کنم؟
که بابام یهو از پشت یه موتور پرید بیرون، میگفت میخواستم امتحانت کنم ببینم اگه گم بشی چی کار میکنی؟😐
》اوریانا《
@farsitweets
بنظرم یکی از نشونههای بالغ شدن گفتگو کردنه نه صرفاً برای حل کردن مشکل بلکه گاهی برای تموم کردن مسئله.
》M🍒NA《
@farsitweets
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان دکتر مسعود پزشکیان در نخستین دیدار هیات دولت چهاردهم با رهبر انقلاب
👤هادی محمدی
@farsitweets
به مستاجر گفتم همون ۲۵ درصد نرخ رسمی رو افزایش میدم برای کرایه، اینقدر خوشحال شد که مرد گنده با صدای بغض کرده میگه، تازه دخترمُ عروس کردم، مونده بودم تو این قضیه که چی میشه، سر نماز خوشحالم کردی، خدا خوشحالت کنه!
ولی من که کار خاصی نکردم، مگه بقیه چقدررر زیاد میکنند!
》علی موسـوی《
@farsitweets
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچههای جنوب هیچوقت باخت نمیدن...مخصوصا اگه طرفشون خارجی جماعت باشه😎
@farsitweets
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذوقزدگی یک آمریکایی از خوردن کباب ایرانی
👤 امیرعلی
@farsitweets
نام اثر : وودی در را برای شما باز نگه می دارد …
*Leila_AQvarius*
@farsitweets
من هیچ تصوری از اینکه کسی تو اتاقم باشه نداشتم.
یهو وارد شدم، اینارو دیدم😭😭😭😭😭😭😭
*صفورا*
@farsitweets
از بدنت انتقام نگیر ؛ چه با خودکشی ، مواد ، ورزش یا حتی غذا.
بدنت مقصر شکستهای زندگیت نیست.
*جوجه معلّـم*
@farsitweets
سواد پدربزرگم خیلی خیلی کمه🥹 ولی تک تک استوری هامو به اینشکل reply میکنه😭😍♥️
فقط همینو بلده🥹
*كاسِ_كوولى*
@farsitweets