eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
🪨 سنگ کلیه برای همیشه درمان شد ✨ 🧬 درمان گیاهی (🌱) و بدون بازگشت ^سنگ کلیه^ 🟣 زیر نظر بهترین کارشناسان و مشاوران طب سنتی در کلینیک رضوی انجام می شود. 🚨 برای درمان مادام‌العمر سنگ کلیه همین الان روی لینک زیر کلیک کنید.👇🏻 📡 https://eitaa.com/joinchat/3835953531Cd68e548e3b 🟣 فرم زیر را پر کنید.👇🏻 🟣 https://digiform.ir/w30e1dd22 📌 با مجوز رسمی و رضایت 7 هزار درمانجو
🛑اکسسوری های مـــــــدل سال رسـید 😍 اگه دوست داری همیشه شیک و باکلاس به نظر برسی اکسسوری های این کانال اصلا از دست نده ☺️ ✔️تنها کانالی که همراه هر خـــــــــــرید میده 😻👇 https://eitaa.com/joinchat/1950155491C00708680b6 ♨️ فقط تا اخــــــــــر امشب 🤩
این حق توعه که وقتی بیدار میشی موبایلت رو چک میکنی پیام صبح بخیر اونی که بهش حس عشق داری رو ببینی :) *@poyaaa1998⚖️* @farsitweets
آخرین وضعیت آب و هوا/ رگبار و رعدوبرق در تهران و شمال کشور کارشناس هواشناسی: 🔹امروز در مازندران، غرب گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی در زنجان، قزوین، تهران و غرب سمنان رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. 🔹همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات شرقی زاگرس واقع در همدان، مرکزی و قم افزایش ابر گاهی همراه با رگبار و وزش باد پیش‌بینی شده است. *FT* @farsitweets
یعنی میشه ی روز صبح بدون استرس از خواب بیدار شد؟ منکه فکر نمیکنم همیچین روزی رو ببینم. بعد از مردن هم وقتی خاک رو ریختن روم دو‌نفر میگن میان میگن پاشو پاشو اینجای جای خوابیدن نیست *Esmaiel Momen* @farsitweets
این چند وقتی که توی غسال خونه به عنوان ناظر شرعی رفت و آمد داشتم یکی از چیزهایی که زیاد دیدم، جوان هایی بودن که مرتب، سالم، بدون آثار بیماری از دنیا رفته بودند، چطور؟! سکته کرده بودند، خیلی راحت شب خوابیده بودند و صبح بیدار نشده بودند هر شبی که می‌خوابی بگو شاید شب آخر عمرم باشه! 👤 حسین ابراهیمی @farsitweets
سایه دماوند هنگام طلوع از عجیبترین چیزهاییست که چشمام دیده *اسکوات* @farsitweets
روز اولی که ارتودنسی کردم تا رسیدم خونه تهدیگ خوردم سه تا از براکتام شکست. *Arad* @farsitweets
مامان داشت برام ۱ ماجرایی رو میگفت ؛ آخرش گفت شکر خدا که ما از این خانواده‌ها نبودیم بین دختر و پسر فرق بذاریم! حوصله بحث نداشتم وگرنه بهش یادآور میکردم دانشجوی مهندسی کامپیوتر بودم ، تا اواسط سال دوم کامپیوتر نداشتم اما داداشم که دانشجو پزشکی بود، داشت! *アッシャー* @farsitweets
یعنی چی با دختری که خونوادش باهاش ارتباط خوبی ندارن وارد رابطه نشید؟! مگه اون مقصر بد رفتاری پدر مادرشه؟ نه تنها وارد رابطه میشیم، بلکه جای خالی خیلی چیزا رو براشون پر میکنیم. *𝐌* @farsitweets
خودم کم بدبختی دارم، حالا باید غصه زن اکبر عبدی رو هم بخورم. *نگار* @farsitweets