eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
حریق در انبار پارچه در جنوب تهران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: 🔹یک گاراژ در جنوب تهران که توپ‌های پارچه، کش و وسایل پلاستیکی نگهداری می‌شد، دچار حریق شد و شدت حریق به حدی بود که سقف آجری انبار فروریخته بود. 🔹آتش‌نشانان برای جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان‌های اطراف، با نردبان هیدرولیکی از بالا موفق شدند آتش را تحت کنترل درآوردند. 🔹این حادثه هیچگونه تلفاتی نداشت. *FT* @farsitweets
هر روز هفت صبح بیدار شدن خیلی عجیبه. ولی هر روز هفت صبح بیدار شدن و بازم دیر رسیدن از اونم عجیب‌تره. *fazi* @farsitweets
فرم مدرسه پسرا هی آپدیت میشه مال دخترا اگر خوش شانس باشن همون گونی سورمه ایه. *کوتارد* @farsitweets
درست خداحافظی کردن و درست قطع رابطه کردن یه مهارته، یادش بگیریم. حرمتارو نگه داریم، ما چیزی نیستیم بجز روابطمون با دنیای اطرافمون. *Mehdi* @farsitweets
خصلت بی‌مسئولیتی توی آدما واقعا عصبیم میکنه؛ اصلا نمیفهمم بعضیا چجوری میتونن اینقد خودخواه و بیخیال باشن. *دیوار کسرا* @farsitweets
ما انسان‌ها سالانه ۵۰۰ هزار خرچنگ نعل اسبی رو صید می‌کنیم و میکُشیم و خون آبی اونها رو می‌مَکیم تا برای خودمون دارو درست کنیم! شاید یک روز طبیعت از ما انتقام بگیرد. شاید آن روز دور نباشد... *مجید میرزایی* @farsitweets
سقوط دانش‌آموز تبریزی از طبقه چهارم مدرسه 🔹 یک دانش آموز دختر ۱۳ساله در منطقه رسالت تبریز براثر سقوط از طبقه ۴ دچار مصدومیت شدید شد. این دانش آموز تحت اقدامات احیای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است. *FT* @farsitweets
بچه‌ها تنها زندگی کردن واقعا دیوونگی میاره. از اتاق اومدم بیرون رفتم آشپزخونه به قابلمه گفتم یه دستشویی برم میام آبکش‌ میکنمت و رفتم. 👤 ماروین @farsitweets
رو تیشرتش نوشته: «اگه گم شدم منو ببرید پیش جان» رو تیشرت زنش هم نوشته: «من جان هستم» هردو گرفتارن؛یکی به آلزایمر یکی به وفا *hajhossein* @farsitweets
دوست داشتن آدم‌ها یعنی خواستن اونها به همون شکلی که واقعاً هستن. تیره، زیبا، زخمی، ادامه دهنده، شکسته. *مرجون* @farsitweets
یه اندیشه جدیدی در مورد آدمها پیدا کردم. اونم اینکه رابطه پایدار یا ازدواج بلوغ میده به آدمها. یه جور پختگی میاد سراغ آدم. دوستهای مجردی دارم که با بالا رفتن سن اون بلوغ توشون نیست یعنی رفتار یه دختر ۲۵ ساله داره هنوز، انگار از یه جا استوپ شده. *Minushka* @farsitweets
بچها اگه دوست ندارین بیایین دانشگاه چرا میایین دانشگاه خب؟ 🤡 *پَرپَرَک 🪷🧚🏻‍♀* @farsitweets