درست خداحافظی کردن و درست قطع رابطه کردن یه مهارته، یادش بگیریم. حرمتارو نگه داریم، ما چیزی نیستیم بجز روابطمون با دنیای اطرافمون.
*Mehdi*
@farsitweets
خصلت بیمسئولیتی توی آدما واقعا عصبیم میکنه؛ اصلا نمیفهمم بعضیا چجوری میتونن اینقد خودخواه و بیخیال باشن.
*دیوار کسرا*
@farsitweets
ما انسانها سالانه ۵۰۰ هزار خرچنگ نعل اسبی رو صید میکنیم و میکُشیم و خون آبی اونها رو میمَکیم تا برای خودمون دارو درست کنیم! شاید یک روز طبیعت از ما انتقام بگیرد. شاید آن روز دور نباشد...
*مجید میرزایی*
@farsitweets
سقوط دانشآموز تبریزی از طبقه چهارم مدرسه
🔹 یک دانش آموز دختر ۱۳ساله در منطقه رسالت تبریز براثر سقوط از طبقه ۴ دچار مصدومیت شدید شد. این دانش آموز تحت اقدامات احیای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است.
*FT*
@farsitweets
بچهها تنها زندگی کردن واقعا دیوونگی میاره. از اتاق اومدم بیرون رفتم آشپزخونه به قابلمه گفتم یه دستشویی برم میام آبکش میکنمت و رفتم.
👤 ماروین
@farsitweets
رو تیشرتش نوشته:
«اگه گم شدم منو ببرید پیش جان»
رو تیشرت زنش هم نوشته:
«من جان هستم»
هردو گرفتارن؛یکی به آلزایمر یکی به وفا
*hajhossein*
@farsitweets
دوست داشتن آدمها یعنی خواستن اونها به همون شکلی که واقعاً هستن. تیره، زیبا، زخمی، ادامه دهنده، شکسته.
*مرجون*
@farsitweets
یه اندیشه جدیدی در مورد آدمها پیدا کردم. اونم اینکه رابطه پایدار یا ازدواج بلوغ میده به آدمها. یه جور پختگی میاد سراغ آدم. دوستهای مجردی دارم که با بالا رفتن سن اون بلوغ توشون نیست یعنی رفتار یه دختر ۲۵ ساله داره هنوز، انگار از یه جا استوپ شده.
*Minushka*
@farsitweets
بچها اگه دوست ندارین بیایین دانشگاه چرا میایین دانشگاه خب؟ 🤡
*پَرپَرَک 🪷🧚🏻♀*
@farsitweets
۱۳ نفر در معدن محبوس هستند
رئیس سازمان مدیریت بحران:
🔹درحاضر حاضر تا انتهای تونل ۵۰ متر باقی مانده است.
🔹۱۳ نفر همچنان در تونل محبوس هستند.
🔹امدادگران باید هر ۱۰ متر را به تناوب پایین روند.
🔹احتمالا تا پایان شب به انتهای تونل برسیم.
🔹سرعت امدادرسانی به میزان و غلظت گاز متان موجود در داخل تونل بستگی دارد.
*FT*
@farsitweets
دوست دارم اول بشناسنم، بعد درکم کنن، بعد دوسم داشته باشن
وقتی یه راست میرن سراغ دوست داشتن حس بدی میگیرم، حس میکنم یه جای کار میلنگه.
*sheyda🌱*
@farsitweets
دیروز خیلی اتفاقی دخترخالهی مامانمو دیدم.
بهم گفت از کجا میای؟ گفتم مدرسه.
چی بگه خوبه؟ گفت موفق باشی عزیزم ایشالا امسال کنکور میدی؟
تا صبح =))))))))))))))))))
*جوجه معلّم*
@farsitweets