رو تیشرتش نوشته:
«اگه گم شدم منو ببرید پیش جان»
رو تیشرت زنش هم نوشته:
«من جان هستم»
هردو گرفتارن؛یکی به آلزایمر یکی به وفا
*hajhossein*
@farsitweets
دوست داشتن آدمها یعنی خواستن اونها به همون شکلی که واقعاً هستن. تیره، زیبا، زخمی، ادامه دهنده، شکسته.
*مرجون*
@farsitweets
یه اندیشه جدیدی در مورد آدمها پیدا کردم. اونم اینکه رابطه پایدار یا ازدواج بلوغ میده به آدمها. یه جور پختگی میاد سراغ آدم. دوستهای مجردی دارم که با بالا رفتن سن اون بلوغ توشون نیست یعنی رفتار یه دختر ۲۵ ساله داره هنوز، انگار از یه جا استوپ شده.
*Minushka*
@farsitweets
بچها اگه دوست ندارین بیایین دانشگاه چرا میایین دانشگاه خب؟ 🤡
*پَرپَرَک 🪷🧚🏻♀*
@farsitweets
۱۳ نفر در معدن محبوس هستند
رئیس سازمان مدیریت بحران:
🔹درحاضر حاضر تا انتهای تونل ۵۰ متر باقی مانده است.
🔹۱۳ نفر همچنان در تونل محبوس هستند.
🔹امدادگران باید هر ۱۰ متر را به تناوب پایین روند.
🔹احتمالا تا پایان شب به انتهای تونل برسیم.
🔹سرعت امدادرسانی به میزان و غلظت گاز متان موجود در داخل تونل بستگی دارد.
*FT*
@farsitweets
دوست دارم اول بشناسنم، بعد درکم کنن، بعد دوسم داشته باشن
وقتی یه راست میرن سراغ دوست داشتن حس بدی میگیرم، حس میکنم یه جای کار میلنگه.
*sheyda🌱*
@farsitweets
دیروز خیلی اتفاقی دخترخالهی مامانمو دیدم.
بهم گفت از کجا میای؟ گفتم مدرسه.
چی بگه خوبه؟ گفت موفق باشی عزیزم ایشالا امسال کنکور میدی؟
تا صبح =))))))))))))))))))
*جوجه معلّم*
@farsitweets
دوست دندونپزشک اینجوریه که جلوش میخندی یهو وسط خندت میگه حاجی کی دندون چهارتو با آمالگام پر کرده؟
بعد خندت میخشکه :/
*ممدوفسکی*
@farsitweets
911.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محصول دقت بالا و خطای پایین! :)
👤نیره نوری
@farsitweets