7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیباترین کلیپی که امروز دیدم🥺
👤 Karimi
@farsitweets
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با یه تیر دو نشون زد؛ گند زد به جفتشون
بابا با این مسخره بازیا ابهت کبابو از بین نبرید
👤soha
@farsitweets
پیش بینی می شود تا پایان امشب کار امدادرسانی تمام شود
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:
▫️امدادگران در سه ساعت گذشته حدوداً تا انتهای تونل رفتند و میزان تخلیه گاز متان به خوبی انجام شده است.
▫️ تخلیه گاز متان به خوبی صورت گرفته و تنفس به حالت عادی برگشته است، غلظت گاز متان به زیر دو درصد رسیده است.
▫️انتظار ما این است بتوانیم تا آخرشب بلوک c را خالی کنیم./مهر
•FT•
@farsitweets
فیلم زیبا و احسن برانگیز آسمان غرب را دیدم.
درود میفرستم به تمامی شهدای مدافع وطن منجمله خلبانان دلیر هوانیروز به خصوص شهید قهرمان «علیاکبر شیرودی»
واقعا اگر خلبانان هوانیروز مخصوصا در ابتدای جنگ و غائله کردستان نبودن کشور از دست رفته بود
من در کردستان و خوزستان شاهد این دلاورمردی ها بودم.
👤قاسم محمدی
@farsitweets
پاستيل يهجوريه نه ميشه مثل آدامس گذاشت زير دندون جويید، نه ميشه مثل آب نبات مكيد تا تموم شه، دو تا گاز مىزنى بىخيال ميشى همونطورى قورت ميدى
من نمیدونم یه سریا چیشو دوست دارن
»پرنسس گيس بريده«
@farsitweets
کاش مادر داشتم حتی اگر هیچوقت نمیدیدمش.حتی اگر اون طرف دنیا بود،فقط زنگ میزد که چطوری؟به دروغ میگفتم خوبم!میگفت مطمئنی؟برات خواب بد دیدم ها،صدات هم که یه طوریه…میگفتم نه بابا خوب خوبم.بعد سفارش میکرد هزارتا، اونقدر تا حوصلهم سر میرفت و سرسری خداحافظی میکردم.
کاش مادر داشتم
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets
یارو تو واتساپ بیمقدمه پيام داده:
سلام، تقويم.
هی میخوندم، هی بيو و پروفايلشو نگاه میکردم، هی میگفتم این زبون بسته چی میگه؟ تقويم نمنه؟
بعد فهميدم میگه: سلام، تقویام :|
»mey3am«
@farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیاد که باشی، زیادی میشی...
👤 Luci
@farsitweets
حزبالله شهادت «کرکی» را تکذیب کرد
🔹حزب الله: با توجه به ادعای دشمن صهیونیستی مبنی بر ترور برادر مجاهد «علی کرکی»، اعلام میکنیم که حال او خوب است و در صحت و سلامت کامل به سر میبرد و به مکان امن منتقل شده است.
»FT«
@farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرود نَرم!
فرود ماهرانه ایرباس ناوگان تشریفاتی حامل رئیسجمهور ایران در فرودگاه نیویورک مورد تحسين کاربران شبکههای اجتماعی بهخصوص آمریکاییها قرار گرفت. این هواپیما مسیر تهران-نیویورک را ۱۴ ساعت و ۲۰ دقیقه بهصورت مستقیم انجام داد.
»Abed Akbari«
@farsitweets
این کلاس اولیا خیلی گوگولی و خنگن🤭
خواهرزادم میگفت با سرویس رفتیم مدرسه، کلاس اولیه از ماشین پیاده شد همه پیاده شدیم دوباره رفت نشست تو ماشین که بره خونشون
بچه توجیه نشده بوده که باید بره مدرسه فکر کرده ماشین گرفتن براش بره یه دور بزنه بیاد خونه😅😅😅
»دختر رضاشونم«
@farsitweets