eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
اکتشاف جدیدم...😊 بادمجون رو گذاشتم تو ظرف فر، یکی دو قاشق روغن روش ریختم و با دست روش مالیدم. با حرارت ۲۰۰ درجه، فن و گریل از بالا، به مدت ۵۰ دیقه تو طبقه وسط فر گذاشتم بعد ۲۵ دیقه هم برشون گردوندم معرکه شد😍 پ.ن: اگه باریکتر میگیرید، زمانو کمتر کنین 👤 زینب @farsitweets
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گردوی تازه بوی پوست سبزش، مزه‌ی عالی، بافت ترد و ... خاطرات کودکی 👤 سمکِ عیّار @farsitweets
زمانِ بزرگسالی ... *نویسنده ی ، بی ، دستنوشته* @farsitweets
تکمیلی|آتش سوزی بازار قدیم قشم هفت نفر را روانه بیمارستان کرد 🔹تاکنون هفت مصدوم (چهار آتش نشان، یک پلیس و ۲ نفر از کسبه) که در اثر استنشاق دود حاصل از آتش سوزی بازار قدیم قشم دچار مشکل تنفسی شده بودند به بیمارستان منتقل شده و روند درمانی آن‌ها به خوبی در حال انجام است. •FT• @farsitweets
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 فیلم وحشتناک از تصادف مرگباراتوبوس با 2 تریلی در جاده کهورستان 🔴 رئیس پلیس راه هرمگان گفت: صبح امروز برخورد سه دستگاه خودرو در جاده کهورستان محدوده روستای دو کل پهن موجب آتش سوزی این خودروها شد. •FT• @farsitweets
- بچه‌ها بیاید قول بدیم هفته اول کسی سر کلاس نره... اول مهر: • JìM • @farsitweets
به دلیل میزبانی اراک در دربی، این بازی در کرج به صورت زنده پخش نخواهد شد‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌ •FutBallik• @farsitweets
من نمی‌دونم مادر ما چه اصراری داشت داییم برام بیمه رد کنه، اونم فقط چند روز رد کرد و الان سوابق بیمه‌م اینجوری شده: نانوایی علی شیپور شاتل دیوار آپارات • Alireza • @farsitweets
امروز یکی اومد آموزش دانشکده گفت برای ثبت‌نام پزشکی چه مدارکی لازمه؟ مسئول آموزش پرسید چرا الان اومدی؟ کنکور دادی؟ گفت نه محل کارم اینجا بود گفتم بیام بپرسم. مگه برای پزشکی آزاد هم باید کنکور داد؟ =)))) 👤 حاء‌میم @farsitweets
توی برلین یه رویدادی هست هر دوشنبه، به اسم Surprise Movie. یه فیلمی برات پخش می‌کنند که قبل از شروعش نمیدونی چیه و کاملا سورپرایزه. اما نکته جالبش اینه که هنوز اکران نشده این فیلم توی دنیا، و شما اولین آدمایی هستین که میبینین توی سینما. دوبار رفتم و راضی بودم. قیمتشم ۷ یورو. • Arashsyh • @farsitweets
‏چجوریه که بابا ها لوستون میکنن و پرنسس بابایی خطاب میشید؟ پس من چرا بابام اوستا صدام میکنه؟:))) •کاربر نیل• @farsitweets
شناسنامه بعضیا رو که میبینم بجز چرک بودنشون، به قدری پاره پوره‌س که انگار از دهن بز در اومده! مگه شناسنامه هاتون رو میخورین بی سلیقه ها؟ • مینالیزا • @farsitweets