من نمیدونم مادر ما چه اصراری داشت داییم برام بیمه رد کنه، اونم فقط چند روز رد کرد و الان سوابق بیمهم اینجوری شده:
نانوایی علی
شیپور
شاتل
دیوار
آپارات
• Alireza •
@farsitweets
امروز یکی اومد آموزش دانشکده گفت برای ثبتنام پزشکی چه مدارکی لازمه؟ مسئول آموزش پرسید چرا الان اومدی؟ کنکور دادی؟ گفت نه محل کارم اینجا بود گفتم بیام بپرسم. مگه برای پزشکی آزاد هم باید کنکور داد؟ =))))
👤 حاءمیم
@farsitweets
توی برلین یه رویدادی هست هر دوشنبه، به اسم Surprise Movie.
یه فیلمی برات پخش میکنند که قبل از شروعش نمیدونی چیه و کاملا سورپرایزه.
اما نکته جالبش اینه که هنوز اکران نشده این فیلم توی دنیا، و شما اولین آدمایی هستین که میبینین توی سینما.
دوبار رفتم و راضی بودم.
قیمتشم ۷ یورو.
• Arashsyh •
@farsitweets
چجوریه که بابا ها لوستون میکنن و پرنسس بابایی خطاب میشید؟
پس من چرا بابام اوستا صدام میکنه؟:)))
•کاربر نیل•
@farsitweets
شناسنامه بعضیا رو که میبینم بجز چرک بودنشون، به قدری پاره پورهس که انگار از دهن بز در اومده!
مگه شناسنامه هاتون رو میخورین بی سلیقه ها؟
• مینالیزا •
@farsitweets
از دلایلی که آقایون برای خانمها کادو نمیخرند
این که خودشون رو کادویی میدونند از جانب خدا
• leyli •
@farsitweets
تصویب کاهش ساعت کاری کارمندان
🔹کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت، در نهایت مصوبه کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته را تصویب کرد.
•FT•
@farsitweets
یه روز تراپیستم بهم گفت:
«بس کن سوگواری برای احتمالات رو»
این درستترین جملهای بود که میتونستم از دهن یکی بشنوم…
👤iamzahra
@farsitweets
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به این میگن دستکاری روانی
• 🎨 جغد نقاش 🦉 •
@farsitweets
امباپه مصدوم شد و دربی مادرید را از دست داد
با اعلام باشگاه رئال مادرید «کیلیان امبامه» از ناحیه عضله دو سر ران آسیب داده و تا پس از فیفا دی اکتبر قادر به همراهی کهکشانیها نیست.
بنابراین ستاره فرانسوی غایب بزرگ دربی مادرید و مصاف با اتلتیکو مادرید خواهد بود.
》FT《
@farsitweets
تو خيابون آقاهه پرسيد خانم فلان جا كجاست؟ گفتم جاى بدى نيست. تشكر كرد و رفت.
نميدونم من اونو اوسكل كرده بودم يا اون منو!
》کامیونْگ《
@farsitweets