یه مدتی کارخونه شکلات صبحانه و کروسان بودم، یه روز همینجوری دور هم نشسته بودیم با همکارا. مسئول فنی آزمایشگاه گفت «تو چرا هیچی شکلات نمیخوری؟ من ماههای اول که اینجا بودم روزی یک کیلو شکلات میخوردم.» گفتم «بعدش دیگه دلتونو زد؟»
با یه افسوسی گفت «نه، دیابت گرفتم.» :)))))
👤 C17H
@farsitweets
چشمتون رو عادت بدید به دیدن چیزای جدید و گاردتون رو نسبت به تغییر کنار بذارید اونوقت میتونید از روتین عادی همیشگیتون خارج شید و چیزای جدید رو تجربه کنید.
• Arezoo •
@farsitweets
یه پسربچه ارتودنسیامو دید گفت خاله این سیم ها که زدی رو دندونات روشن نمیشه؟ :))))
👤 Maede
@farsitweets
سال یک بودم، پسرشو ویزیت کردم
فرداش این نامه رو بهم داد
گفت:”جواهرسازم، دوست دارم حلقه ی ازدواجتو من بسازم.…”
تا ابد این نامه رو نگهش میدارم
👤 Ali Dahmardeh
@farsitweets
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روش ساخت عروسک های سرباز فندق شکن
👤ebrahim
@farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصادف عجیب در هند ، یک تریلر بزرگ از روی پل سقوط و یک تراکتور را له کرد
🔹ظاهراً این کامیون به دلیل سرعت بیش از حد از جاده خارج شد و از گاردریل بزرگراه تصادف کرد و روی یک کامیون تانکر آب در حال عبور از جاده فرود آمد.
•FT•
@farsitweets
۵ میلیون اشتباهی به جای اینکه بریزم تو حساب مامانم ریختم تو حساب ی خانمی که یک ماه پیش جلومو گرفته بود که محتاجم و منم چون نقد نداشتم یکم پول ریختم تو حسابش.دارم دیوونه میشم🥲
• farah.garakani •
@farsitweets
بچه داشتن اینطوریه که
از دستش روزی ۳تا قرص آرامبخش میخوری
بعد میای اینستا مینویسی دلیل آرامشم
😂😂😂😂
• Amir Mahdi •
@farsitweets
اگه تو هم مثل من تو بچگی فکر کردی اینا توپ بسکتبالن
سلاممممم :)))
👤 همیشه بَهار
@farsitweets
متولدين ٧٩ داره ميشه ۲۴ سالشون! بابا ولم کن ۲۴ ساله ها همیشه متولد ۷۶ بودن، هستن و خواهند بود.
• ط👁️ •
@farsitweets
رفتم تست آلرژی دادم. به همه چی حساسیت دارم. حتی شما دوست عزیز
• حج میرزاعلیان •
@farsitweets
🔻پلیس: چرا باید قمه، نیمچه و پنجهبوکس تولید شود؟
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:
🔸تولید و توزیع چاقو باید قانونمند شود تا میزان جرائم کاهش یابد.
🔸در کشور ما علاوه بر چاقو؛ شمشیر، قمه، پنجه بوکس، نیمچه و ... به راحتی تولید و توزیع میشود.
🔸این وسایل خطرناک تنها در درگیریهای اراذل و اوباش استفاده میشوند.
🔸پس چرا این وسایل در کشور تولید میشوند؟
🔸در محلهایی خارج از استان تهران و به خصوص در چند استان دیگر، این چاقوها و قمهها تولید میشوند و سپس به سراسر کشور ارسال میشوند.
🔸باید واحد صنفی متخلف را پلمب کنیم.
•FT•
@farsitweets