1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی گلوله به توده ی یخ شلیک میشه
👤ebrahim
@farsitweets
یهروز از آدمای عوضی تشکر میکنی که اومدن تو زندگیت و باعث شدن بفهمی بد بودن چه شکلیه؛
لازمه بد بودنِ آدمارو ببینی تا وقتی یه آدمِ خوب اومد، قدرشو بدونی و نذاری بره،
اما امیدوارم اون روز، حسرتِ رفتنِ یهسری آدمای خوب، مریضت نکنه :))
»کُنجِـد«
@farsitweets
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدم خارجیا با نونواییِ مِشَدی حال کِردن، گفتم شمام ببینید!
👤 سمکِ عیّار
@farsitweets
هشدار وضعیت قرمز بارندگی برای شهرستانهای پردیس و فیروزکوه
🔹از شهروندان در این مناطق خواسته شده که ضمن پرهیز از حضور در پارک ها و مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و ارتفاعات، از اتراق و نشستن در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و قرار گرفتن در کنار پل ها، تابلوهای شهری و درختان، به طور جد خودداری کنند.
»FT«
@farsitweets
دیگه وقتی فکر میکنی با دو تا انگشت زدن قراره پول دار بشی، آدم چی بهت بگه؟
دست خودتون نیست، زندگی بی ارزش شده، الان همستر نشد، دو ماه دیگه میری سراغ یه داستان سرکاری جدید!
»فریور خراباتی«
@farsitweets
اینی که نوشتی مگه عربی نبود؟!
استذهبَ
یستذهبُ
استذهابْ
»هاریسون«
@farsitweets
هدایت شده از تبلیغات گسترده موهیتو
⭕️ #رژ لب هایی با خاک جزیره هرمز تولید میشوند!!! 😳
⭕️ گیاهی که الکساندر کبیر به خاطر آن جزیره سوکوترا رو تصرف کرد!!! 😱
⭕️ روغنی که موهات رو تقویت میکنه و وزی رو از موهات میگیره و موهات رو خوش حالت میکنه....!!! 🧐
جواب همه موارد بالا رو میتونی توی کانال نوژان پیدا کنی 😀👌
📌گروه نوژان متشکل از گروهی پژوهشگر #طب_ایرانی هست که محصولاتی برپایه این طب ارائه میدهند.
کانال محصولات نوژان
https://eitaa.com/nojan_product
اگه یه بچه بهتون یه چیزی میگه و میگه این یه رازه بین خودمون، رازدار باشین حتی اگه رازش یه چیز خیلی بی اهمیت و لوس و پیش پا افتاده است. اگه بفهمه رازش رو گفتین احتمال داره تا سالها اعتماد کردن به ادمها براش سخت بشه.
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets
خیلی سال پیش کلاس زبان میرفتم یک ترم معلممون یک خانوم ژاپنی بود که رفته بود آمریکا، با یک آقای ایرانی آشنا شده بود، ازدواج کرده بود و اومده بود مشهد! :))
بعد این خاطرات خندهداری داشت، میگفت اول که اومدیم خونه پدر و مادر همسرم اینا جلوی پامون یک گوسفند و سر بریدن! و خونش پاشید رو لباسم و من گریه کردم! بعد همسرم گفت این رسمه برای سلامتی ماست ناراحت نشو!
خلاصه رفتیم اونجا و شب شد و خوابیدیم، نصفه شب تشنهم شد رفتم از یخچال آب بردارم، در یخچال و که باز کردم دیدم کله گوسفنده درسته توی سینی وسط یخچاله با چشمای باز! :)))
میگفت نصفه شب یک جیغی زدم همه پریدن که چی شده؟! بعد من فقط گریه میکردم! :)))
اینا میخندیدن! :)))
»Alireza«
@farsitweets
حالا شاید مراجعشون اورژانسی نبوده ولی تو بخاطر کاری که خودت انتخاب کردی به مریض میگی بیشرف؟
»آ و ا یی«
@farsitweets
به مریض امروز گفتم براتون آزمایش بنویسم؟
گفت نه من بدنم هوشمنده خودش بهم پیغام میده کجا مشکل داره
خب خداروشکر بدن ها هم هوشمند شدن، چیزیشون بشه خودشون نوتیفیکیشن میفرستن و کار ما دکترا رو راحت کردن
عشق🫶🏼
»هاریسون«
@farsitweets