خیلی سال پیش کلاس زبان میرفتم یک ترم معلممون یک خانوم ژاپنی بود که رفته بود آمریکا، با یک آقای ایرانی آشنا شده بود، ازدواج کرده بود و اومده بود مشهد! :))
بعد این خاطرات خندهداری داشت، میگفت اول که اومدیم خونه پدر و مادر همسرم اینا جلوی پامون یک گوسفند و سر بریدن! و خونش پاشید رو لباسم و من گریه کردم! بعد همسرم گفت این رسمه برای سلامتی ماست ناراحت نشو!
خلاصه رفتیم اونجا و شب شد و خوابیدیم، نصفه شب تشنهم شد رفتم از یخچال آب بردارم، در یخچال و که باز کردم دیدم کله گوسفنده درسته توی سینی وسط یخچاله با چشمای باز! :)))
میگفت نصفه شب یک جیغی زدم همه پریدن که چی شده؟! بعد من فقط گریه میکردم! :)))
اینا میخندیدن! :)))
»Alireza«
@farsitweets
حالا شاید مراجعشون اورژانسی نبوده ولی تو بخاطر کاری که خودت انتخاب کردی به مریض میگی بیشرف؟
»آ و ا یی«
@farsitweets
به مریض امروز گفتم براتون آزمایش بنویسم؟
گفت نه من بدنم هوشمنده خودش بهم پیغام میده کجا مشکل داره
خب خداروشکر بدن ها هم هوشمند شدن، چیزیشون بشه خودشون نوتیفیکیشن میفرستن و کار ما دکترا رو راحت کردن
عشق🫶🏼
»هاریسون«
@farsitweets
دختره با افتخار نوشته من بعد از عروسیم دیگه برای عروسی کسی کادو نبردم، چون اگه کادو میبردم بعدا بچه ام بخواد عروسی کنه انتظار پیدا میکردم!
یعنی دقیقا خودش عروسی گرفته:))))کادوهاشو جمع کرده:))) بعد گفته دیگه کادو نمیبرم، چون انتظار پیدا میکنم:))
ما چقدر سادهایم بخدا، ما چقدر زود رام میشیم، چقدر حسن نیت داریم، ما چقدر گول شما رو میخوریم و شما چقدر هفتخط هستید چقدر آب زیرکاه هستید، چقدر سواستفاده چی هستید، چقدر حیا ندارید واقعا.
»FariNᵃᶻ«
@farsitweets
ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد
🔹تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان هفتاد و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی مردان جهان در جزیره کیش شد.
»FT«
@farsitweets
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسم این ورزش دیگه پارکور نیست
پارهکوره 😅
»Teegra«
@farsitweets
فرانسه به یک چهارم رسید
تیم ملی فوتسال فرانسه با نتیجه گیری هوشمندانه در دور مقدماتی بازی های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان در دور یک هشتم نهایی به مصاف تایلند رفت که توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهند و راهی دور یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی شوند
»FT«
@farsitweets
احمد شاملو:
"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد ...!"
»ققنوس«
@farsitweets
سال اول دانشجویی عاشق یه کیف پول چرم شدم ولی خیلی گرون بود، داشتم پولهامو جمع میکردم بخرم، گاهی میرفتم پشت ویترین نگاش میکردم.
۱ روز دیدم نیست. مغازه دار صدام زد گفت فهمیدم چشمت دنبالشه. همین یکی مونده که مال تو هست از پشت ویترین برداشتم تا وقتی تو بیای ببری. یادش میوفتم چشمام اشکی میشه
»さーら«
@farsitweets
امروز همکار سوئدیم (خانوم) گفت تو یه فروشگاه عربی دیدم زبون میفروختن، اونو چیکار میکنن؟ گفتم میپزیم و میخوریم خوشمزه اس، گفت ایو چطور میتونین چندشتون نمیشه؟ گفتم عوضی خودتون بلادپودینگ دارین، از اون چندشت نمیشه؟ گفت نه من دوس دارم. خلاصه هی شروع کردم گیر دادن و اوق زدن 😂😂
که آخرش رسما گفت ... خوردم راست میگی چندشه.
+بلادپودینگ : خون غلیظ خوک رو با یه سری ادویه قاطی میکنن میفروشن، اینام سرخ میکنن مثل سوسیس میخورن. میگن سرشار از آهنه 🤢🤢
*بئو*
@farsitweets