eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمب های سنگر شکن که توسط اسرائیل برای ترور شهید نصرالله رونمایی شده، ده ها متر در زمین نفوذ کرده است. 👤 مهدی یحیایی @farsitweets
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کفن پوش کردن پیکر شهدای ضاحیه/ سید حسن نصرالله و یاران شهیدش 👤 خُدَّام الأبرار @farsitweets
وقتی قراره زنده بمونی! سال ۲۰۱۵ این جوان ۲۷ ساله در یک تصادف وسیع که بیش از ۲۰ ماشین باهم تصادف می‌کنند، بین دوتا تریلی ساندویچ میشه و در کمال ناباوری فقط چندتا خش برمیداره و سالم میاد بیرون! • مجید میرزایی • @farsitweets
📲 پادشاه اردن در واکنشی عجیب به اتفاقات اخیر خاورمیانه، صادرات گوجه‌فرنگی به اسرائیل را ممنوع کرد! @farsitweets
🔻نام‌گذاری معبری به‌نام سیدحسن نصرالله در تهران رئیس شورای‌شهر تهران: برای بزرگداشت و احترام به مقام شهید سید‌حسن نصرالله، تصمیم به نام‌گذاری یکی از معابر پایتخت به نام این شهید گرفته شده است. •FT• @farsitweets
در بحث‌هاتون به همدیگه توهین نکنید. توهین، فرصت تأمل و تفکر رو از آدم‌ها میگیره. فرصت تأمل و تفکر رو از خودتون و دیگران نگیرید. • حامد • @farsitweets
وزیر امور خارجه ایران: ترور سردار نیل‌فروشان به دست رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند. •FT• @farsitweets
«نبیل قاووق» به شهادت رسید حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «نبیل قاووق» در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است. 》FT《 @farsitweets
نوزاد بودنم سخته‌ها فکر کن کف پات میخاره گریه میکنی مامانت میاد شیر میده بهت :| 》خانوم الف《 @farsitweets
امروز سه تا خواهر (مسن بودن) اومدن اسمشون جالب بود! کشور، ایران و گیلان اسم مادر و خالشونم یمن و چمن😁😁 》Liliam《 @farsitweets
تو اتوبوس به یه پسر بچه دو سه ساله چشمک زدم و کل مسیر داشت تلاش می‌کرد چشمک بزنه بهم و وقتی تونست براش بوس فرستادم و کلی ذوق کرد و فوری به مامانش گفت نی‌نی بوسم کرد. به من گفت نی‌نی.😭💘 》Nargess KhaleghiFard《 @farsitweets
در بحث‌هاتون به همدیگه توهین نکنید. توهین، فرصت تأمل و تفکر رو از آدم‌ها میگیره. فرصت تأمل و تفکر رو از خودتون و دیگران نگیرید. 👤 حامد @farsitweets