2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غزه بارِ دیگر خندید،
و ما هم از خندهی شما شادیم
👤 سِیّد امیرحسین هاشمی
@farsitweets
📲آشفتگی تحریریه شبکه ۱۴ اسرائیل در زمان حمله ایران به تلآویو
✈️@farsitweets
📲تصویر پربازدید از کاریکاتور مسئولان صهیونیستی : هیچ خسارتی وارد نشد!😁
✈️@farsitweets
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 این رقص هارا در این شبها به خاطر دارید؟
گفتید:
لبنان مال ماست این تازه اول راه است
..
+ زمینی مال شما نیست! حتا زمین زیر پایتان غصبی است
👤|Hani Hashami
✈️@farsitweets
‘اراده شلیک’ و ‘توان اصابت’ ثابت شد.
حالا فقط باید ‘زاویه شلیک’ تغییر کند.
👤 Mahdi Mohammadi
✈️@farsitweets
📲ّعراقچی: اسرائیل پاسخ دهد پاسخ ما قویتر خواهد شد
وزیر امور خارجه:
👤غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاههای نظامی و امنیتی را، که مسئول نسلکشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم.
👤این اقدام بعد از تقریبا دو ماه خویشتنداری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتشبس در غزه، بود.
👤اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنشهای بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قویتر و با قدرت بیشتری خواهد بود.
👤حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف کردن جنگ افروزان تلآویو , به جای دخالت احمقانه، دارند.
✈️@farsitweets
دیشب جنگندههای انگلیس و آمریکا و...در دفاع از صهیونیستها بودند.در دیپلماسی هم سران تراز اول غرب حمله ایران را محکوم کردند.
بعد ترور سید شهید، محکومیت که هیچ، ایراز تأسف هم نکردند.
چه کردند؟دعوت به خویشتنداری.ما می زنیم محکوم است، صهیونیستها می زنند دعوت به خویشتنداری
👤 عبدالله گنجی
@farsitweets
عزیزان به عنوان کسی که چهار و نیم صبح بیدار شده از غرب تهران رفته جنوب شرق، یه سری کار انجام داده و حالا که تازه ساعت ۹ هم اومده سرکار تو شمال شرق، بهتون میگم، ملت حتی درباره جنگ کنجکاو هم نیستن. هیچ حرف و سخنی نیست.
شهر در امن و امان است
*Raha Parniyan*
@farsitweets
🔹 آکسیوس: مقامات اسرائیلی می گویند که اسرائیل طی چند روز آینده در پاسخ به حملات موشکی گسترده روز سه شنبه ایران به تاسیسات تولید نفت در داخل ایران و دیگر سایت های استراتژیک حمله و "تقابلی مهم" خواهد کرد.
*FT*
@farsitweets
وقوع دو انفجار در نزدیکی سفارت رژیم اسرائیل در دانمارک
🔹رویترز از وقوع دو انفجار در نزدیکی سفارت رژیم اسرائیل در کپنهاگن پایتخت دانمارک خبر داد.
*FT*
@farsitweets
سری قبلی موشکها رو پایا کرده بودن این سری کارت به کارت
*خلافکار*
@farsitweets