📲 رسانه بانکمرکزی: به زودی سکههای تاریخ تولید هرسال عرضه میشود
@farsitweets
بيمار ٨٠ ساله با سرطان مري و خونريزي گوارشي رو به زور احيا كرديم و متاسفانه فوت شد
همراهش بهم گفت خير از جوونيت نبيني
چرا آخه زن😐
»وايكودين«
@farsitweets
پسرا میگن ماهی ۲۰۰-۳۰۰ میلیون حقوق میگیرن ولی شبا که میرسن خونه شام ندارن بخورن بمیرم الهی
»Maryceleste«
@farsitweets
📲 عربستان خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد
وزارت خارجه عربستان:
👤جنایات صهیونیستها در شمال نوار غزه و یورش شهرکنشینان به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس را محکوم میکنیم.
👤ما خواستار آتش بس فوری و محاکمه رژیم صهیونیستی هستیم.
@farsitweets
دولت خواستار توقف در ابلاغ لایحه عفاف و حجاب شد
مجتبی رحماندوست نماینده تهران در مجلس در گفتگو با شبکه خبری «ایران ۲۴»:
🔹علت تأخیر در ابلاغ لایحه عفاف و حجاب در خواست دولت از مجلس است. دولت از زمان تایید این لایحه توسط شورای نگهبان درخواستی مبنی بر تأخیر در ابلاغ داشت.
🔹البته نمیتوانم دلیل این درخواست دولت را توضیح دهم اما این فرصت دولت اکنون پایان یافته و طی چند روز آینده لایحه عفاف و حجاب ابلاغ میشود.
🔹اگر دولت بخواهد لایحه عفاف و حجاب را اجرا نکند، مجلس سازوکاری برای پیگیری این موضوع دارد و میتواند وفق ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی خود عمل کند.
»ایران۲۴«
@farsitweets
باشگاه استقلال برای بازی با النصر یه پوستری طراحی کرده که کاش هیچوقت منتشرش نمیکرد 😂😂😂😂
»saman«
@farsitweets
یکی زنگ زده بود برا خواستگاری ۳۱ سالش بود. خواستم بگم خجالت نمیکشه با این سنش اومدن برا من که یادم اومد خودمم ۲۷ سالمه🤦🏻♀️🚶🏻♀️
»kitkattired«
@farsitweets
مشغول کار بودم خواهرزادم اومد اینو داد رفت من فداش نشم آخه؟
اینور کاغذ نوشته:هیچی در مورد این نامه به کسی چیزی نگو حتی به خودم😂❤️
اونورش نوشته:دایی قشنگم دوست دارم دایی عزیزم عزیز منی عاشقتم فدات شم الهی
»ممد بیگلری«
@farsitweets
-آقای دکتر، یه سونوگرافی کبد هم برای مریضمون بنویسید.
+چرا؟
-چون خیلی خودشو میخاره، منم شنیدهم مال کبد چربه.
+(یه نگاهی به پیرمرد ژولیده انداختم): چند وقت یه بار میبرینش حموم
-اگه حرف گوش کنه به زور ماهی یک بار
+خب، یه حموم ببریدش، اگه خارشش خوب نشد بعد بریم سراغ کبدش
»علی بسکابادی«
@farsitweets
دیشب به مربی باشگام پیام دادم نوشتم گفتم شبها کی بخوابم؟
ساعت ۴ نصف شب جواب داد گفت قبل ساعت ۱۲ حتمن بخواب، بعدش خیلی ضرر داره،
ساعت ۵ صبح جواب دادم گفتم حله
»خلافکار«
@farsitweets