eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
📲 رسانه بانک‌مرکزی: به زودی سکه‌های تاریخ تولید هرسال عرضه می‌شود @farsitweets
بيمار ٨٠ ساله با سرطان مري و خونريزي گوارشي رو به زور احيا كرديم و متاسفانه فوت شد همراهش بهم گفت خير از جوونيت نبيني چرا آخه زن😐 »وايكودين« @farsitweets
پسرا میگن ماهی ۲۰۰-۳۰۰ میلیون حقوق می‌گیرن ولی شبا که می‌رسن خونه شام ندارن بخورن بمیرم الهی »Maryceleste« @farsitweets
📲 عربستان خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد وزارت خارجه عربستان: 👤جنایات صهیونیست‌ها در شمال نوار غزه و یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس را محکوم می‌کنیم. 👤ما خواستار آتش بس فوری و محاکمه رژیم صهیونیستی هستیم. @farsitweets
دولت خواستار توقف در ابلاغ لایحه عفاف و حجاب شد مجتبی رحماندوست نماینده تهران در مجلس در گفتگو با شبکه خبری «ایران ۲۴»: 🔹علت تأخیر در ابلاغ لایحه عفاف و حجاب در خواست دولت از مجلس است. دولت از زمان تایید این لایحه توسط شورای نگهبان درخواستی مبنی بر تأخیر در ابلاغ داشت. 🔹البته نمی‌توانم دلیل این درخواست دولت را توضیح دهم اما این فرصت دولت اکنون پایان یافته و طی چند روز آینده لایحه عفاف و حجاب ابلاغ می‌شود. 🔹اگر دولت بخواهد لایحه عفاف و حجاب را اجرا نکند، مجلس سازوکاری برای پیگیری این موضوع دارد و می‌تواند وفق ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی خود عمل کند. »ایران۲۴« @farsitweets
خلاقیت در تابلو محل خروج اضطراری 👤 Mohammad Zarchi ✈️@farsitweets
باشگاه استقلال برای بازی با النصر یه پوستری طراحی کرده که کاش هیچوقت منتشرش نمیکرد 😂😂😂😂 »saman« @farsitweets
یکی زنگ زده بود برا خواستگاری ۳۱ سالش بود. خواستم بگم خجالت نمیکشه با این سنش اومدن برا من که یادم اومد خودمم ۲۷ سالمه🤦🏻‍♀️🚶🏻‍♀️ »kitkattired« @farsitweets
‏مشغول کار بودم خواهرزادم اومد اینو داد رفت من فداش نشم آخه؟ اینور کاغذ نوشته:هیچی در مورد این نامه به کسی چیزی نگو حتی به خودم😂❤️ اونورش نوشته:دایی قشنگم دوست دارم دایی عزیزم عزیز منی عاشقتم فدات شم الهی »ممد بیگلری« @farsitweets
-آقای دکتر، یه سونوگرافی کبد هم برای مریضمون بنویسید. +چرا؟ -چون خیلی خودشو می‌خاره، منم شنیده‌م مال کبد چربه. +(یه نگاهی به پیرمرد ژولیده انداختم): چند وقت یه بار می‌برینش حموم -اگه حرف گوش کنه به زور ماهی یک بار +خب، یه حموم ببریدش، اگه خارشش خوب نشد بعد بریم سراغ کبدش »علی بسکابادی« @farsitweets
دیشب به مربی باشگام پی‌ام دادم نوشتم گفتم شب‌ها کی بخوابم؟ ساعت ۴ نصف شب جواب داد گفت قبل ساعت ۱۲ حتمن بخواب، بعدش خیلی ضرر داره، ساعت ۵ صبح جواب دادم گفتم حله »خلافکار« @farsitweets