تاحالا تو خواب استرس داشتین؟ یکی از عجیبترین و بدترین حساییه که تجربه کردم نمیدوتم چجوری توضیحش بدم ولی یه جوریه که کاملا خوابی ولی همهچیزو میفهمی و استرس داری.
یه تو خواب استرس نداشتیم که اونم از دست رفت.
»لینگویینی«
@farsitweets
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند نفر از شما ها با این بخاری خاطره دارید؟ مرحوم مادر بزرگم داشت - شما فکرش را بکن این آکبنده!!!! چه گنجی!!!! 🥹💎
»توریست افکار«
@farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایدهی ساخت عینک واقعیت افزوده نه از متا اومده و نه از اپل. ۶۰ سال پیش همچین محصولاتی بوده منتها بعضی چیزا رو اگه زودتر از یه زمانی بسازی بازار پست میزنه!
👤 مجید میرزایی
@farsitweets
تبعات مصرف بیش از حد «استامینوفن» برای کبد
🔹کارشناس امور خدمات بستری سازمان غذا و دارو:
🔹سالانه حدود ۵۰هزار تا ۶۰هزار مورد مسمومیت ناشی از استامینوفن گزارش میشود.
🔹اکثر موارد مسمومیت ناشی از مصرف تصادفی و یا خودسرانه داروها است.
🔹افراد باید از ترکیب استامینوفن با داروهای دیگر خودداری کنند.
🔹عوارض اولیه مسمومیت ناشی از استامینوفن تهوع، استفراغ و درد شکم است که ممکن است به آسیب شدید کبدی منجر شود.
🔹در موارد حاد، نارسایی کبد و حتی مرگ نیز ممکن است اتفاق افتد.
🔹مردم باید از دوز مجاز استامینوفن آگاه باشند و برچسبهای دارو را به دقت بخوانند.
»FT«
@farsitweets
عکسه بوی کتابخونه ملی و امتحان و قهوه فوری میده.
»Surgically Blonde«
@farsitweets
" آقا بیا جدی باشیم "
پر تکرارترین جمله در تمام مکالمههای دو تا دلقکه.
»نوه ارشد«
@farsitweets
بیرانوند ادعا نکرد، اعتراف کرد!
🔹محمدزاده، رئیس اسبق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: رسیدگی به پروندۀ شیرینی ۵ میلیارد تومانی در صلاحیت کمیته اخلاق یا انضباطی فدراسیون فوتبال نیست! دادستانی و قوه قضائیه باید رسیدگی کنند.
🔹برخلاف آنچه که برخی رسانهها مینویسند و میگویند که ادعای علیرضا بیرانوند، باید بگویم او هیچ ادعایی مطرح نکرده بلکه اقرار و اعتراف به جرم کرده است!
»فارس«
@farsitweets
بنده وقتی بچه بودم کشف کرده بودم که یک بسته بیسکوئیت هایبای ۳۰۰ تومنی، ۱۰ تا دونه داره در حالی که هایبای ۱۰۰ تومنی ۴ تا. بنابراین هربار که میخواستم هایبای بخرم جای ۱ دونه ۳۰۰ تومنی، ۳ تا ۱۰۰ تومنی میخریدم. به این ترتیب در عوض ۱۰ دونه هایبای، صاحب ۱۲ دونه میشدم.
»امیرحسین«
@farsitweets
من خیلی تند حرف میرنم. دلم میخواد همه چی زودتر تموم شه، منظورم رو گفته باشم، نظر طرف مقابل رو شنیده باشم و تموم. مدیر یه تیم دیگه دیروز باهام جلسه داشت. از اونا بود که به شکل اغراق امیز اروم و شمرده حرف میزنن. بعد از ۵ دقیقه داشتم دیوونه میشدم. کسی بخواد منو شکنجه کنه کافیه مجبورم کنه بشینم جلوش و ارومو شُل حرف بزنه
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets