اینکه میگن ورزش و باشگاه برا افسردگی خوبه مال افسردگی ادایی یا چندین مرحله قبل از افسردگیه. افسردگی توان و انگیزه سادهترین کارای روزمره رو هم ازت میگیره. عملاً فلجت میکنه.
*₱*
@farsitweets
شیراز، دیشب درگیر بارشهای سیل آسا بود.
🔹بعد از شیراز، شمال شرق کرمان، سمنان، یزد و خراسان ها منتظر بارش سنگین باشند.
*FT*
@farsitweets
طغیان رودخانهها در خراسانجنوبی
🔹براثر بارندگیهای دیشب و به دنبال طغیان رودخانهها جادۀ عشقآباد به بردسکن نیز مسدود شد.
*FT*
@farsitweets
اعزام بالگرد برای نجات ۶ کوهنورد در قالیکوه
مدیر هلالاحمر لرستان:
🔹شش کوهنورد روز گذشته در ارتفاعات قالیکوه الیگودرز گرفتار و تیمهای عملیاتی امدادونجات به این منطقه اعزام شدند.
🔹حال دو نفر از این کوهنوردان بهدلیل سرمازدگی در شرایط مساعدی نیست.
*FT*
@farsitweets
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینقدر حس خوب میده این ویدئو و گیلکی حرف زدن خانومه، که بالای ۱۰ بار خودم نگاهش کردم
》Rojan《
@farsitweets
اینایی که seen میکنن جواب نمیدن من رو یاد گاو های شمال میاندازن، وقتی بوق میزنی نگاه میکنن تکون نمیخورن.
»ThisisMoein«
@farsitweets
روستای کفرکلا چرا تو لبنانه؟ علیالقاعده نباید روستایی کوهستانی بین بابلسر و نوشهر باشه؟
👤 آشِقَمبر
@farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهادت ۳ خبرنگار در جنوب لبنان
🔹سازمان امدادرسانی لبنان در تازهترین اطلاعیه خود از شهادت ۳ خبرنگار در حمله هوایی به هتل خبرنگاران در روستای «حاصبیا» واقع در جنوب لبنان خبر داد
*FT*
@farsitweets
هشدار پلیس درباره خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
رئیس پلیس راهور فراجا:
🔹با توجه به احتمال ریزش سنگ در محور چالوس و ترافیک سنگین در محدوده “سیاه بیشه”، توصیه میشود رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
*FT*
@farsitweets
تخم مرغی که قرار بود بریزم تو کیکم
شاید بپرسین خود کیک کجاست؟ هیچ جا والا! تو فر درحال پختنه.
*amoransia*
@farsitweets
ملا نصرالدین از همسایه اش دیگی قرض گرفت،پس از چند روز دیگ را به همراه دیگ کوچکی به او پس داد.
وقتی همسایه قضیه دیگ اضافی را پرسید،ملا گفت:دیگ شما درخانه ما وضع حمل کرد.
چند روز بعد،ملا دوباره برای قرض گرفتن دیگ به سراغ همسایه رفت وهمسایه خوش خیال این بار دیگی بزرگتر به ملا داد
به این امید که دیگچه بزرگتری نصیبش شود.
تا مدتی از ملانصر الدین خبری نشد،همسایه به در خانه او رفت وسراغ دیگ خود را گرفت.ملا گفت:دیگ شما موقع وضع حمل در خانه ما فوت کرد😊
همسایه گفت:مگر دیگ هم میمیرد؟چرا مزخرف می گویی!!!
ملا گفت: چرا روزی که گفتم دیگ تو زاییده نگفتی دیگ نمیزاید.دیگی که میزاید حتما مردن هم دارد😄
این حکایت بعضی از ماست که هرجا به نفعمان باشد عجیب ترین دروغ ها و داستان ها راباور میکنیم اما کوچکترین ضررها را بر نمی تابیم.
*داداش امین😌*
@farsitweets
مامانم برای هر کدوم از ما که بخواد پست تولد بذاره یه متن مینویسه.
اینطوری که اول رو یک دفتر یا کاغذ مینویسه بعد همون کپشن میکنه.
*آیدین قشلاقی*
@farsitweets