خبرگزاری فارس
🎥 تنها کشتیهای ایرانی از تنگهٔ هرمز عبور میکنند 🔹اچافای، شرکت تحقیقاتی و تحلیلی در زمینهٔ سرمای
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تنگۀ هرمز از همیشه ایرانیتر است
🔹اژدهایی، خبرنگار: امروز کشتیهای کانتیتربر در بندر شهید رجایی پهلو گرفته و کالاهای اساسی و قطعات خودرو در حال تخلیه هستند.
🔹در اسکلۀ دیگری تخلیۀ ۲ هزار و ۵۰۰ تن شکر آغاز شده.
🔹نیروی دریایی سپاه میگوید همچنان هیچ شناوری حق گذشتن از تنگۀ هرمز را ندارد.
@Farsna