اعلام آمادگی ارتش اسرائیل برای «عقبنشینی جزئی» از جنوب لبنان
🔹شبکه ۱۲ اسرائیل شامگاه امروز یکشنبه مدعی شد رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داده که امکان عقبنشینیهای محدود از لبنان به عنوان «نشانهای از حسن نیت» وجود دارد.
🔹به گفته این شبکه، اسرائیل به آمریکا گفته که بر حفظ «خط زرد» در جنوب لبنان تأکید دارد؛ این خط، مناطقی است که صهیونیستها در جنگ اخیر اشغال کردهاند.
🔹این شبکه در عین حال گفته آمریکا تا کنون از اسرائیل نخواسته از جنوب لبنان عقبنشینی کند.
🔹به گفته این شبکه، اسرائیل در حال بررسی امکان عقبنشینی از «قلعه الشقیف» در جنوب لبنان است.
🔹خلیل نصرالله، تحلیلگر لبنانی در واکنش به این ادعا گفت که عقبنشینی از ارتفاعات الشقیف، در اصرار ایران بر پایان دادن به جنگ و زمانبندی خروج کامل ارتش اسرائیل تغییر ایجاد نخواهد کرد.
🔹به گفته نصرالله، مسئله مهمی وجود دارد؛ ارتش اسرائیل در آنجا مستقر نیست و ماندن آن به معنای خسارات بیشتر برای صهیونیستهاست.
@Farsna
🌀اینجا پراز خوراکیهای خوشمزه ورنگارنگه🥐🍟🥥🍍🥭🌶🥯🥫🧁🍪
هرچی بخای اینجاداریم🥓🍦
کافیه کلیک کنی وباکمترین قیمت باکیفیت ترین خوراکیها را بخری🥥🥝🍍
https://eitaa.com/joinchat/3011117075C3311c0abf3
♨️هم براخودت بخر؛هم برافروش ببر،دست دوست وآشناتم بگیر وبیار🏃
بیا ببین چخبره😵😵💫
خبرگزاری فارس
وزیر اقتصاد: قرار است رقم کالابرگ افزایش پیدا کند اما فقط برای ۶ دهک پایین جامعه. @Farsna - Link
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهکهای پایین حتما متناسب با تورم افزایش مییابد.
@Farsna
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گرمکردن بازیکنان ایران و بلژیک پیش از شروع بازی
@Farsna