-
معلومه که به دل گرفتم و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچوقت اینکارو باهات نمیکردم.
-
-
علم روانشناسی میگه:
وقتی توسط شخصی که توجهش براتون بیشترین ارزش رو داره نادیده گرفته میشید، واکنش این اتفاق توی مغزتون مشابه به درد جسمانیه :)
-
-
ولی قشنگترین متن ادبی تاریخ که شنیدم میگه:
«غمگینت خواهند کرد؛
بسیار غمگین.
آن وقت حتما مرا به یاد خواهی آورد.»
-جمال ثریا.
-
-
و خدا حق شمارا از کسانی که بی دلیل به شما آسیب رساندند خواهد گرفت .
مطمئن باشید.
-
دلم میخواد خودزنی کنم وقتی یادم میاد دوربین گوشیت بیشتر از چشمای من شاهد خندهات بوده
ولی من متنفرم از لبخندهایی ک معنیش معلوم نیست کاش حرف میزدی تا انقد آشوب نباشم
من بیشتر عاشق کسی میشم که توی روزای سخت کنارم بوده و تنهام نزاشته تا اونی که توی روزای خوب کلی کنارش بهم خوش گذشته.
حقیقتش یه اتفاقاتی پیش میاد که یه وقتایی میخوام همون کاری که نباید رو بکنم بعد میگم نه بیخیال ارزش شو نداره..🚶🏻♀
هیچ وقت هیچکس نفهمید چمه
حتی اون موقع هایی که بهشون گفتم
بازم نگفتن چه مرگته،:)