eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
حق با تو بود مامان؛ آدم به گلی که دوسش داره زیاد آب نمیده، خراب میشه.
تا زمانی که تو را پیدا نکردم هرگز عاشق نشدم❤️‍🩹 کامل ـــــــــــــ تا زمانی که، من شما رو پیدا کردم❤️
همون پروانه‌ ای که توی قلبت پرواز میکرده یه شب راه نفستو ميبنده .
م‍‌ن ه‍‌م‍‌ون‍‌م ک‍‌ه #ه‍‌ی‍‌چ‍‌وق‍‌ت ک‍‌س‍‌ی ازش #ن‍‌پ‍‌رس‍‌ی‍‌د چ‍‌ه م‍‌رگ‍‌ت‍‌ه🙂🦋🖤
‏هرچقدرم سعی کنم قوی باشم باز اخرشبا زورم به دلم نمیرسه:))
یجوری تنهام گذاشتی، انگار بی اهمیت‌ترین آدم زندگیت بودم.
با گذشت زمان فهمیدم برای هیچکس مهم نیستم!😶
با دختری ک حسودی میکنه بحث میکنی؟!باید براش بمیری🥲😅💔 چون دختری که حسود نباشه و بی تفاوت باشه دوستت نداره که بی تفاوته آدمی که عاشق باشه دختر حسود میشه پسر هم غیرتی....
وقتی می گم از همه بدم میاد، وقتی می گم از همه خسته شدم، وقتی می گم دلم میخواد همه چیز و ول کنم و برم،  منظور من از همه تو نیستی. تو همه نیستی. تو هیچ وقت برای من مثل همه نبودی. خودتو با این آدمای تکراری خسته کننده رو مخ مقایسه نکن. تو پناه گاه منی. تو همون رنگین کمون قشنگی که تا آخر عمرم از تماشا کردنش خسته نمی شم. همه ی آدمای زندگیم یک طرف، توام یک طرف. فهمیدی؟
چـِرا ایـنـقَدر سَـرِت تو گـوشـیه؟ : چـون اونـی کِ دوسـِش دارَم پـُشـت ایـن لـعنـتـیه!))
برای بار نمیدونم چندم ، امروزم دوست دارم.
کی بهت گفته من حسودم؟هرکی گفته راست گفته.