وقتی می گم از همه بدم میاد، وقتی می گم از همه خسته شدم، وقتی می گم دلم میخواد همه چیز و ول کنم و برم، منظور من از همه تو نیستی. تو همه نیستی. تو هیچ وقت برای من مثل همه نبودی. خودتو با این آدمای تکراری خسته کننده رو مخ مقایسه نکن. تو پناه گاه منی. تو همون رنگین کمون قشنگی که تا آخر عمرم از تماشا کردنش خسته نمی شم. همه ی آدمای زندگیم یک طرف، توام یک طرف. فهمیدی؟
چـِرا ایـنـقَدر سَـرِت تو گـوشـیه؟
: چـون اونـی کِ دوسـِش دارَم پـُشـت ایـن لـعنـتـیه!))
تو این شرایطی که دم به دیقه برقا میره نه بغل داریم نه بوs داریم نه کسی که دوسمون داشته باشه