eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
ما در این عقرب‌سرا هرلحظه از سر تا به پا نیش‌یاران،‌نیش‌ماران،‌نیش‌جانان‌خورده‌ایم.!💘
حققق
اما برای من. تو آن همیشه ای!
سخت است در این عصر دم دستی ها ؛ عاشق بشوی مثل دهه شصتی ها ..
غرور چیه؟ حرف دلت رو بهش بزن.. دیر میشه‌ها!
مرحم و مسکن تویی ،مورفین و دوپامین و.. اداتو درمیارن
ندارم عادت بگم دردامو.
به دست آوردن یکی سخته ولی نگه داریش خیلی سخت تره🗿
عمیقاً حوصله ناز کشیدن ندارم،تا هروقت دلتون خواست قهر باشید هروقت تمایل پیدا کردین حرف بزنید بیاید سراغم.
لطفا منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم،من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه.
وقتی کسی که عاشقشید میخنده به چشماش نگاه کنید تمام قشنگیای دنیا اونجا جمع شده .