سلامم☺️
ادمین جدیدم ارمیتا مقلب به پناه☺️
امیدوارم بهترین فعالیت هارو در کنارتون داشته باشم💞💜
جاییـــ کِهــ دِلتَنگیــ اَز حَد بِگذَرَد
چِشمــ ها بِـهـ حَرفــ میــ آیَند...
با الفبایــِ.. اَشکــ❤️🙂
کادوی امسالت، بشه نبودنم تو زندگیت! 😉
"میخواستم یه متن بلند درمورد اینکه چه حسی دارم برات بفرستم ولی فهمیدم چیزیو تغییر نمیده"
در انتهای پیام برایش نوشت:
حداقل اگر نمیخواستی هم بمانی،
کاش تمام اعتماد و باورهای مرا نابود نمیکردی.
با کوچک ترین بی مهری در خود فرو میریزم
و به غمی تسکین ناپذیر دچار میشوم؛
چیزی در من شکسته که تعمیر نخواهد شد!