eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
دل ما دریایِ صدها کهکشانِ صبر است . .🧡
‍ اجازه هست به لوح دلت قلم بزنم برای یکدفعه حرف از ته دلم بزنم اجازه هست بگویم که دوستت دارم و پیش چشم تو اینجا کمی قدم بزنم 🌱
ناراحت بودن درکنار منطقی بودن و درونگرایی اینطوریه که درک میکنی و ساکت میشی و خودخوری میکنی…/:
مگر زمین به آسمان‌ می‌رسد دریافت کنم پیامی را از طرفِ تو ؟
◞حال من بعد از تو مثل دانش‌آموزی‌ست که خسته از تکلیف شب خوابیده روی دفترش : )◟
خنده ات توبه شکن هستُ لبت قند و نبات آخر از دست تو کافر نشوم من صلوات ...
ࡅ߳ܩوܩܢ ܦ̈ܢܚ݅ܝ̇ߺܭَیߊ‌ے ܥܣߊ‌ܔ ܥܼܠو ܟܿܝ̇ߺܥ‌‌ܘ ܣߊ‌ࡅ߳ߺߺܙ ڪܩܢ ܩیߊ‌ܝ‌ܝ̇ߺ👀🤍️
میگمااااا دلبر یه‌وقت زشت نباشه همش من دلتنگت میشم!!(:‌
میشود برای باری دیگر ببینم چشمان زیبایت را؟(:
تو از هر زیبایی تواین جهان برای من زیباتری !
بهش نگو خوبم عالیم به جاش بهش بگو: -وصله حالتم. یعنی چی؟ - یعنی روحم به روحت وصله.یعنی اگه درد داری منم درد دارم اگه غم داری منم غم دارم اگه گریه میکنی منم گریه میکنم برات یعنی اگه شادی منم لبام میخنده در کل ینی روحم به روحت وصله .