اجازه هست به لوح دلت قلم بزنم
برای یکدفعه حرف از ته دلم بزنم
اجازه هست بگویم که دوستت دارم
و پیش چشم تو اینجا کمی قدم بزنم
🌱
ناراحت بودن درکنار منطقی بودن و درونگرایی اینطوریه که درک میکنی و ساکت میشی و خودخوری میکنی…/:
◞حال من بعد از تو مثل دانشآموزیست که
خسته از تکلیف شب خوابیده روی دفترش : )◟
Erfan TahmasbiErfan-Tahmasbi-Delgir-320.mp3
زمان:
حجم:
7.7M
ولی صدای عرفان تا ابد 3>
بهش نگو خوبم عالیم به جاش بهش بگو:
-وصله حالتم.
یعنی چی؟
- یعنی روحم به روحت وصله.یعنی اگه درد داری منم درد دارم اگه غم داری منم غم دارم اگه گریه میکنی منم گریه میکنم برات یعنی اگه شادی منم لبام میخنده در کل ینی روحم به روحت وصله .
من تورو دوست دارم ، تو یکی دیگه و اونم
یکی دیگه رو ..
- چه چرخه ناعادلانه و بیرحمی ❤️🩹 ؛