تهشو براتون بگم. کسی که دوستون داشته باشه کارایی که شما متنفرین از عمد نمیره انجام بده توی شرایط بد تنهاتون نمیزاره ازش دلخور باشین عذر خواهی میکنه کسی که دوستون داشته باشه به هر روشی بهتون خیانت نمیکنه بچها جون . خیانت فقط با بقیه بودن نیست میتونه هر چیزی باشه
اینکه وقتی کسی ازتون دلخوره نیم ساعت بعد
فراموش میکنه،نشونه خنگی و بی ثباتیش نیست
اون فقط دوستتون داره
و دلش نمیاد از دستتون دلخور بمونه..!!