یجا ی جمله ی قشنگ خوندم ، نوشته بود:
با کسی قهر کن '
ک بتونه از دلت دربیاره '
جواب ندادن تلفن خودش یه جوابه
جواب ندادن پیام خودش یه جوابه
دیرسین کردن خودش یه جوابه
همیشه آدمانمیان مستقیم بگن بات حال نمیکنم مزاحمی . . .
هیچوقتبارفتارتمنو,توموقعیتیقرارنده
کهمجبورشمبهتثابتکنمهمونقدریکه
میتونمدوستداشتهباشم,میتونمنسبت
بهتسردباشموطوریرفتارکنمکهشککنی
اصلاوجودداری..
حال من حال نمازیست که هنگام سفر ؛
با وجودی که شکستهست فراموششده .
تا حالا کسی رو دوست داشتین که از چشاتون افتاده باشه؟!
یه حس عجیبیه بین خواستن و نخواستن؛ موندن باهاشو نمیخوای، ولی هنوز دوسش داری!
اونجاکه حسین دهلوی میگه:
تا نام تو را میشِنَوم ،میروم از حال
عمری ست که رسم دل کمطاقتم این است...
اونجاکه همایون شجریان میگه:
چه غریب ماندی ای دل! نه غمی، نه غمگساری
نه به انتظار یاری، نه ز یار انتظاری