eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
خودت باش' آدما مجبور نیستن ازت خوششون بیاد تو هم مجبور نیستی اهمیت بدی'💖
حال‌ من‌ حال‌ نمازی‌ست‌ که‌ هنگام‌ سفر ؛ با وجودی‌ که‌ شکسته‌ست‌ فراموش‌شده .
تا حالا کسی رو دوست داشتین که از چشاتون افتاده باشه؟! یه حس عجیبیه بین خواستن و نخواستن؛ موندن باهاشو نمیخوای، ولی هنوز دوسش داری!
دفن شده قلبی که روزی دلیل جوانه زدن قلب های دیگر از دل تاریکی ها بود :)
اونجاکه حسین دهلوی میگه: تا نام تو را می‌شِنَوم ،می‌روم از حال عمری‌ ست که رسم دل کم‌طاقتم این است...
اونجاکه همایون شجریان میگه: چه غریب ماندی ای دل! نه غمی، نه غمگساری نه به انتظار یاری، نه ز یار انتظاری
گاه ما هم چون نهنگ خسته‌ای جا می‌زنیم او به خشکی می‌زند، ما دل به دریا می‌زنیم ✍🏻جوادمنفرد
من گمان می‌کردم که برای دلباخته کردنش باید لبخند بر لبانم بنشانم ولی هر بار که می‌خندید این من بودم که عاشقش می‌شدم‌ :)
همه‌ی شهر به دلدادگی‌ام می‌خندند، که فلانی شده از عشق کسی مست که نیست(:
به قول سعدی؛ آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد، هیزم است!🫠🤌🏻
‌در آخرین نامه‌اش نوشته بود : بیشتر از هرچیزی در این دنیا، دلم برای روزهایی که تو را دوست داشتم تنگ می‌شود
- درون هر انسانی که می‌شناسی، انسانی هست که نمی‌شناسی. -