حال من حال نمازیست که هنگام سفر ؛
با وجودی که شکستهست فراموششده .
تا حالا کسی رو دوست داشتین که از چشاتون افتاده باشه؟!
یه حس عجیبیه بین خواستن و نخواستن؛ موندن باهاشو نمیخوای، ولی هنوز دوسش داری!
اونجاکه حسین دهلوی میگه:
تا نام تو را میشِنَوم ،میروم از حال
عمری ست که رسم دل کمطاقتم این است...
اونجاکه همایون شجریان میگه:
چه غریب ماندی ای دل! نه غمی، نه غمگساری
نه به انتظار یاری، نه ز یار انتظاری
گاه ما هم چون نهنگ خستهای جا میزنیم
او به خشکی میزند، ما دل به دریا میزنیم
✍🏻جوادمنفرد
من گمان میکردم که
برای دلباخته کردنش
باید لبخند بر لبانم بنشانم
ولی هر بار که میخندید
این من بودم که عاشقش میشدم :)
در آخرین نامهاش نوشته بود :
بیشتر از هرچیزی در این دنیا، دلم برای
روزهایی که تو را دوست داشتم تنگ میشود
خودمونیما ؛ عجب جدالی انداختی بینِ دل و مغزم!
ذهنم تورو پس میزنه و قلبم تورو پیش میکشه
ذهنم از قلبم میندازتت بیرون ؛
و قلبم ذهنمو درگیرت میکنه!
ذهنم انکارِت میکنه ، قلبم اصرارِت.
حالا تو این جنگ ، کی پیروزه؟