eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
دفن شده قلبی که روزی دلیل جوانه زدن قلب های دیگر از دل تاریکی ها بود :)
اونجاکه حسین دهلوی میگه: تا نام تو را می‌شِنَوم ،می‌روم از حال عمری‌ ست که رسم دل کم‌طاقتم این است...
اونجاکه همایون شجریان میگه: چه غریب ماندی ای دل! نه غمی، نه غمگساری نه به انتظار یاری، نه ز یار انتظاری
گاه ما هم چون نهنگ خسته‌ای جا می‌زنیم او به خشکی می‌زند، ما دل به دریا می‌زنیم ✍🏻جوادمنفرد
من گمان می‌کردم که برای دلباخته کردنش باید لبخند بر لبانم بنشانم ولی هر بار که می‌خندید این من بودم که عاشقش می‌شدم‌ :)
همه‌ی شهر به دلدادگی‌ام می‌خندند، که فلانی شده از عشق کسی مست که نیست(:
به قول سعدی؛ آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد، هیزم است!🫠🤌🏻
‌در آخرین نامه‌اش نوشته بود : بیشتر از هرچیزی در این دنیا، دلم برای روزهایی که تو را دوست داشتم تنگ می‌شود
- درون هر انسانی که می‌شناسی، انسانی هست که نمی‌شناسی. -
خودمونیما ؛ عجب جدالی انداختی بینِ دل و مغزم! ذهنم تورو پس میزنه و قلبم تورو پیش میکشه ذهنم از قلبم میندازتت بیرون ؛ و قلبم ذهنمو درگیرت میکنه! ذهنم انکارِت میکنه ، قلبم اصرارِت. حالا تو این جنگ ، کی پیروزه؟
دانشگاه آزاد همچین قابلیتی رو داره واسه امضا کردن مدارک هم باید پول بدی در غیر این صورت هیچ کاری نمیکنن.
وقتی فکر می‌کنم، به این نتیجه می‌رسم که تو زندگیم هیچی رو خودم انتخاب نکردم🚶🏼‍♂ چقدر رسیدن به این جمله برام دردناک بود...