وقتی فکر میکنم، به این نتیجه میرسم که تو زندگیم هیچی رو خودم انتخاب نکردم🚶🏼♂
چقدر رسیدن به این جمله برام دردناک بود...
موضوع اینه که برای بعضی آدما بیاهمیتی
ولی نمی خواستی قبولش کنی و وقتی بهت ثابت شده، عمیقا دلت به درد میاد.
اهمیت نمیدم دربارهام چه فکری میکنی، چون بهنظر خودم بهترین تصمیمی بود که میتونستم بگیرم..
حس میکنم هیچوقت درک نشدم تو زندگیم.
البته صرفا اطرافیانم مقصر نیستن، خودم نتونستم اون من واقعی رو به کسی نشون بدم که بقیه تلاش کنن بفهمنم و کنارم باشن:)
-
کاش دفعه بعدی که خواستم به یکی اعتماد کنم یه سنگ از آسمون بیاد بخوره تو فرق سرم بمیرم .
-
حس دوگانه ی بدیه که هم میخوام تنها باشم
و هم از اینکه فردی بهم توجه نکنه متنفرم.
دنبالِ راضی نگه داشتن آدمایی؟
باید بهت بگم هیچوقت موفق نمیشی
چون آدما همیشه یه دلیل برای گیر دادن بهت دارن،
همیشه تواناییِ قدم زدن رو مغزتو دارن و همیشه
میتونن دلیلِ سردردا و عصبانیتت باشن
اهمیت نده عزیزِ من! اهمیت نده به کاراشون و حرفاشون.