کاش دفعه بعدی که خواستم به یکی اعتماد کنم یه سنگ از آسمون بیاد بخوره تو فرق سرم بمیرم .
-
حس دوگانه ی بدیه که هم میخوام تنها باشم
و هم از اینکه فردی بهم توجه نکنه متنفرم.
دنبالِ راضی نگه داشتن آدمایی؟
باید بهت بگم هیچوقت موفق نمیشی
چون آدما همیشه یه دلیل برای گیر دادن بهت دارن،
همیشه تواناییِ قدم زدن رو مغزتو دارن و همیشه
میتونن دلیلِ سردردا و عصبانیتت باشن
اهمیت نده عزیزِ من! اهمیت نده به کاراشون و حرفاشون.
واقعا فکر میکنید وقتی دلی رو میشکنید، کسی رو میرنجونید، قلبی رو به درد میارید و باعث ناراحتی کسی میشید که تو زندگیش خیلی ارزشمند بودید؛ با همین یه عذر خواهی واقعا فراموش میکنه؟!
به قول جناب محمود درویش:
“چگونه میتوان به شاخهی شکسته فهماند که باد عذرخواهی کرده است؟!”
بله عزیزان، قلب ما اون شاخه ی شکسته بود و عذر خواهی شما بادِ هوا..
درونگرا بودن اینجوریه که هر حرفی میخوای بزنی، حس میکنی لزومی نداره اینو بگی، میخوای از مشکلاتت صحبت کنی، میگی خب مگه اینا میتونن واسم کاری کنن بگم که چی؟
اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسردهای، در صورتی که فقط از اضافه گویی خوشت نمیاد.