واقعا فکر میکنید وقتی دلی رو میشکنید، کسی رو میرنجونید، قلبی رو به درد میارید و باعث ناراحتی کسی میشید که تو زندگیش خیلی ارزشمند بودید؛ با همین یه عذر خواهی واقعا فراموش میکنه؟!
به قول جناب محمود درویش:
“چگونه میتوان به شاخهی شکسته فهماند که باد عذرخواهی کرده است؟!”
بله عزیزان، قلب ما اون شاخه ی شکسته بود و عذر خواهی شما بادِ هوا..
درونگرا بودن اینجوریه که هر حرفی میخوای بزنی، حس میکنی لزومی نداره اینو بگی، میخوای از مشکلاتت صحبت کنی، میگی خب مگه اینا میتونن واسم کاری کنن بگم که چی؟
اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسردهای، در صورتی که فقط از اضافه گویی خوشت نمیاد.
من یکیو میشناسم که تو این اتاق تک و تنها داره جون میده.
درداش بهش حمله ور شدن و دارن تموم وجودشو میخورن
من یکیو میشناسم که تو این اتاق تموم وجودشو بوی مرگ گرفته
و درداش دورش عمو زنجیر باف بازی میکنن
من یکیو میشناسم که تو این اتاق یه اقیانوس با اشک هاش درست کرده و ته اون اقیانوس در حال غرق شدنه.
من یکیو میشناسم که تو این اتاق هر لحطه ممکنه بلند شه
اشکاشو پاک کنه
به درداش لبخند بزنه
و تهش یه طناب دار از جنس درداش برای خودش درست کنه.
مهم نیست تو منو پیدا کردی یا من تورو!
مهم نیست اول تو پیام میدی یا من!
مهم اینه هر جا باشی و باشم بیشتر از همه دوستت دارم و تو قشنگترین چیزی هستی که تو قلبم برای همیشه نگه میدارم❤️🩹🤌
یک روز دیگه هم گذشت
بدون استفاده از انتگرال، اصطکاک، جدول تناوبی، همُ، هُما، هُن، جلگه، دلتا، ایهام، استعاره و…🙂😂