من یکیو میشناسم که تو این اتاق تک و تنها داره جون میده.
درداش بهش حمله ور شدن و دارن تموم وجودشو میخورن
من یکیو میشناسم که تو این اتاق تموم وجودشو بوی مرگ گرفته
و درداش دورش عمو زنجیر باف بازی میکنن
من یکیو میشناسم که تو این اتاق یه اقیانوس با اشک هاش درست کرده و ته اون اقیانوس در حال غرق شدنه.
من یکیو میشناسم که تو این اتاق هر لحطه ممکنه بلند شه
اشکاشو پاک کنه
به درداش لبخند بزنه
و تهش یه طناب دار از جنس درداش برای خودش درست کنه.
مهم نیست تو منو پیدا کردی یا من تورو!
مهم نیست اول تو پیام میدی یا من!
مهم اینه هر جا باشی و باشم بیشتر از همه دوستت دارم و تو قشنگترین چیزی هستی که تو قلبم برای همیشه نگه میدارم❤️🩹🤌
یک روز دیگه هم گذشت
بدون استفاده از انتگرال، اصطکاک، جدول تناوبی، همُ، هُما، هُن، جلگه، دلتا، ایهام، استعاره و…🙂😂
508.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گذرم تا به درِ خانه ات افتاد حسین
خانه آباد شدم خانه ات آباد حسین🖤