امروز یه متنی خوندم خیلی قشنگ بود نوشته بود که: «من پرندگان غمگین زیادی را دیدم که هنوز پرواز میکنند.» امید یه همچین چیزیه..🌱
نیاز دارم یهو پیام بدی بگی هیچکی جاتو نمیگیرہ لعنتی . ! : )
عاشق شدن تو #سن.پایین..
ممکنه #خوشحالیتو واسه همیشه،
#نابود کنه..! 🖤
- من پزشکی خواندهام ، درد ِتو را میدانَمَش . .
فاصله داری ز آغوشم که تَب دارد تَنَت