دلتنگ زمستان
دلتنگ هودی..!
دلتنگ دندادن های که از سرما بهم میخورند!
دلتنگ کلاه های جورواجور زمستانی...!
بعضيا تو وقت خالی شون باهات حرف ميزنن بعضيا هم وقتشون رو خالى ميكنن تا باهات حرف بزنن.
همیشه یادت باشه ،
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ،
ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
و #قولایی که سر انجام به #متاسفم تبدیل شد!💔
- اگه توام برات فرقی نمیکنه زمستون باشه یا تابستون ، در هر صورت همیشه با پتو میخوابی ؛
تو دوست خوبِ منی :>