eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جا خوندم نوشته بود : پشت هر دختری که شیک و پیک میره بیرون یه اتاقه که به چوخ رفته :>
- من همونی ام که زبونش 6 متره ولی کافیه دلش بشکنه تا لال شه .
همیشه یادت باشه ، درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ، ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
برایِ من اون پسری جذابه که :
فریادِ بی صِدا؛
برایِ من اون پسری جذابه که :
- آویزون جیب باباش نیست ، زحمت میکشه و مستقله ، برای هر مزخرفی تایم نداره ، با خواهرش درست برخورد میکنه ، برایِ هم‌جنس های خودش با معرفته و برای جنسِ مخالفش امن و ایمنه ، شوخی رو با بی‌حیایی اشتباه نمیگیره و وقتی بچه کوچولو میبینه مثه چی ذوق میکنه ؛ نه اون پسرِ خوشگلِ مامانیِ بچه پولداری که عرضه هیچی رو نداره .
نیاز دارم همه‌ی اکانتامو پاک کنم، سیم کارتمو در بیارم بشکونم، برم توی جنگل تو یه کلبه چوبی ادامه زندگیمو از همه‌ی انسان ها دور باشم، دغدغم مطالعه کتابام و جمع کردن هیزم برای شام شب باشه، دیگه نباشم. برم و محو و فراموش شم.
ببخشیدا اگر زحمت نمیشه لطفاً وقتی منظوری از رفتارتون دارین مستقیم و چکشی بگین ، خدایی کم دغدغه داریم همینمون هم مونده بشینیم رفتاراتونم کد گشایی کنیم . .
‏هيچ متن مناسبی برای بیان این حجم غمی که دارم، ندارم؛ احساسات از یه عمقی به بعد به کلمه در نمیان.
تهش بی حسیه دیگه‌. از یه جا به بعد دیگه دلت نمیگیره. دیگه دلتنگ نمیشی، دیگه نه مرگو میخوای نه زندگیو، نه شادی رو میشناسی نه غمو، دیگه غروبای جمعه حس دل‌مردگی بهت نمیده، دیگه نه استرس میکشی نه ذوق کردن میدونی چیه. منتظر هیچی نمیمونی و همه چیز برات بی معنی میشه. دیگه غم میونِ دو تا چشمای قشنگت خونه نمیکنه... _پناه
به سلامتیه خانواده ، که گاهی پناهی در برابر طوفان ، و گاهی خوده طوفانه. -پناه
متنی كه كانديد بهترين متن سال شد: "طرز ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﺩﺭ ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻪ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﮏ ﻧﻤﯽ ﭘﻮﺷﻪ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ نمی کنه، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺩﺍﻣﻪ نمی دﻩ، یکی دیگه به خودش نمی رسه، ﯾﮑﯽ مدام ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ غمگین ﮔﻮﺵ می دﻩ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ عکس ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ نمی گیره، یکی محبت نمی کنه، یکی دیگه محبت نمی پذيره، اینجوریه که ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﺎ توی ٣٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ یا زودتر ﻣﯽ ﻣﯿﺮن و توی ٨٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺩﻓﻦ می شن."
پرسید به خودت افتخار میکنی؟! گفتم خیلی زیاد.. پرسید: چرا؟ گفتم هیچکس نمیدونه من چند بار خودم رو از اول بازسازی کردم تا امروز اینی باشم که هستم، قوی، مستقل، کسی که یاد گرفته هر جایی احساساتشو خرج نکنه و هر چقدرم زمین خورد خودش تنهایی بلند شه.. -پناه