پرسید به خودت افتخار میکنی؟!
گفتم خیلی زیاد..
پرسید: چرا؟
گفتم هیچکس نمیدونه من چند بار خودم رو از اول بازسازی کردم تا امروز اینی باشم که هستم، قوی، مستقل، کسی که یاد گرفته هر جایی احساساتشو خرج نکنه و هر چقدرم زمین خورد خودش تنهایی بلند شه..
-پناه
عمیقا به این موضوع که
پسرا هیچ روتین پوستی ندارن
ولی پوستشون مثل آینه ست
حسودی میکنم...
نمیدونم داستان چیه ولی تو که میخندی حالِ من خوب میشه حتی تو بدترین شرایط🌚🫀'
کی گفته همیشه ماه توی آسمونِ ؟!
ماهِ من تویی
زمانی که میخندی و حالت خوبه
زمانی که آسمونِ تیره دنیای منو روشن میکنی .
هرکی که رفت مهم نیست
تو بمون واسم ماهِ قشنگم