عاشق این حرف داستایوفسکی شدم، میگه: «زنی که کتاب میخواند، به آسانی عاشق نمیشود؛ او تنها به دنبال همتای معنویای است که با جزئیات کوچکش تشابه داشته باشد.»🕯
تا حالا اینطور شدی که یه اسپویل رو میبینی و سعی میکنی خودتو متقاعد کنی که واقعاً اونو ندیدی و میگی نه بابا اینطوری نیست، یا فقط من اینطورم؟
— وقتی دنیا تو رو ترسوند و کاری کرد که هزارتا فکر تو سرت بچرخه و بلرزی ، به موسیقی مورد علاقهات گوش بده ، اون تو رو تو یه پتوی گرم میپیچه و به سمت شومینه راهنمایی میکنه و یه فنجون قهوهی گرم بهت میده و نجاتت میده .
ولی من منتظرم که حالت خوب بشه ، قلبم غمگین شده ، گل ها پژمرده شدند ، آسمان دلگیر شده، دیگر پروانه ها بال هایشان باز و بسته نمی شدند چون با صدای خنده های تو زندگی میکردند ، باد هم به باران کمک میکنه و آرومش میکنه ولی طاقت نداره و گریه میکنه. تنها دلیل این همه تو هستی ، زودتر خوب شو و به جهان زیبایی برسون.